vyrez Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 altså, jeg er rimelig ny i wow... i dag kjøpte jeg meg en harepus, det jeg lurer på er om den kan lvl opp å brukes til noe? fatter ikke hva jeg skal med den:p kjøpte den for jeg kjeda meg å ville se hva pokker det var:p så vist noen vet noe så tar jeg gjerne imot råd/tips.... å en ting til, hvordan i pokker tjener dere "penger" ? tenkte å kjøpe meg en sonn bukk/hest, den billigste kostet 10G å det kostet 70G å lære å bruke den:/ takker for alt av svar:) mvh vyrez
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Den har ingen som helst nytte. Den er bare der for å.. vel være der? Bortkastede penger med mindre du har litt kule pets, sånn som wolf culp (quest) eller en liten drage (drop) ..
nazrm Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jo høyerer level du er, jo mer penger/gold dropper det fra dyr/mobs. Vet ikke hvilket level du er på, men tror ikke du trenger å bekymre deg.. ^_^
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Husk å lær profession og! Bruk den aktivt å få den levla opp! Der kan det være endel penger å hente!
vyrez Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Husk å lær profession og! Bruk den aktivt å få den levla opp!Der kan det være endel penger å hente! 7602353[/snapback] er bare lvl 15 dwarf warrior:/ har hatt maks 1G å 27S ;p professions er jeg miner å blacksmith... men syns ikke jeg tjener så mye på det akkurat.... hehe...
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Nei, du tjener mer jo høyere lvl du kommer i det. Mining er det endel penger å hente i.. Etter hvert kan du legge ut ore på AH og tjene litt.. Men husk å hold det ved like! Mine alt du kan osv!
Speik Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ett slikt kjeledyr følger bare etter deg og har ingen spesiell nytte. Men de er søte da:D Uansett en slik bukk/hest får du ikke kjøpt før på lvl 40, så du har 25 lvl'er å spare penger på. Ett tips er å ikke bruke penger på noe annet enn skills, mat/drikke og potions. Ikke kjøp våpen/armor fra merchants eller på Auction House, det er bare bortkastet penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå