Gå til innhold

splle css offline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld godtfolk.

Som mange vet har eg fremdeles modem hvilket gjør online dyrt og laggete.

Søskenbarnet mitt tok med seg half life 2 som eg nettop har instalert. Men har ikkje gått inn på nettet og oppdatert. Er eg nøt til å gjøre dette for å spille offline mot botter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har planer om å spille CS:S så regner jeg med at det ikke går. Tror ikke det ligger som install-fil inne på cd'en. Dog litt usikker på dette.

Regner med at du må laste ned CS:S fra Steam. Og det vil bli en kostbar affære med modem vil jeg tro. Mener jeg bruker rundt en halvtime med en hastighet på 200 kb/sek.

Så spørsmålet er om du har installert cs:s. Det skal da ligge under "Installed" inne på Steam. Er en fane under som heter "Not installed".

Har du det installert regner jeg med at det gå ann å spille det offline. Gjør det ikke det må du evt. laste ned en offline-patch (dette er på 1.6 til tider, vet ikke om det er likt på source).

Skrevet

har du cs source på cd så er bare og innstalere, blir kansje en halv times tid til oppdateringer da, men! skal du laste ned hele spilet via steam så vil det ta kansje ei uke? 3.7gb :ohmy:

Skrevet

tar nok mye mer enn en halvtime. Men no har eg instalert sourse og 1.6 på min laptop og låner naboen sittt nett til å oppdatere. Er det noen måte å senere overføre det til min stasjonere?

Godt nytt år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...