Mads-b Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Min iPod color 60GB fikk en korrupt harddisk, og jeg leverte den til amentio.no for hjelp den 5.12. fikk den tilbake nå, (skylder på posten jeg ). Men gjett hva, jeg åpner kjapt, og det ligger et ark inni, som sier "erstatning". Jeg syntes nå pakken var mistenkelig flat i forhold til den jeg sendte ja. Det er en iPod Video inni!
ZenCo Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Min iPod color 60GB fikk en korrupt harddisk, og jeg leverte den til amentio.no for hjelp den 5.12. fikk den tilbake nå, (skylder på posten jeg ). Men gjett hva, jeg åpner kjapt, og det ligger et ark inni, som sier "erstatning". Jeg syntes nå pakken var mistenkelig flat i forhold til den jeg sendte ja. Det er en iPod Video inni! 7596236[/snapback] NICE!
Prizefighter Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ja, min Ipod ble ødelagt for noen dager siden, en Ipod mini. Den er 2-3 år gammel. Forhørte meg nede på eplehuset, og de konstaterte med at jeg har 1 dag (!) igjen av garantien. D.v.s. jeg får en helt ny. En dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå