medlem-108338 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hei! jeg er ganske ny på WoW og som alle nybegynnere er er uerfarne Jeg er en sånn Stor Sterk Dverg gnom ikke di minste men ganske kraftige og svære og jeg ser sånne mennsker og alver kommer til der Gnomene og di større gnommene er... så hvordan klarer di å komme til der gnomene bor? det er jo fjell overalt så har jeg også så veldig lyst å gå der mennskene og oksene og alt det der hvordan kan jeg gjøre det? forklar det på den letteste måten du kan (PS! spørsmål 2 : Hvordan kan JEG utfordre folk? ) Vil ha svar så fort så mulig :!: Endret 28. desember 2006 av CatoZ
Novocaine Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 For det første er det ikke små gnomer og litt større gnomer, men gnomer(gnomes) og dverger(dwarfs). Dit du vil først og fremst er å komme deg til Stormwind og regioene rundt dersom du vil leke med mennesker og alver. Dit kommer du ved å ta toget (spør en vakt om Deeprun Tram i Ironforge). Oksene er fienden din, så de vil du ikke se noe særlig til før du er level 25+ish. For å duellere targetter du en, høyreklikker portrettet og trykker duel eller targetter en og skriver /duel.
medlem-108338 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 (endret) *Er Erfaren nå* Endret 13. februar 2007 av CatoZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå