santana89 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg starter battlefield 2 helt vanlig, men da jeg spiller litt på internet, så fryser pcen helt. kan ikke alt tab ut elr noe! har patchet, til 1.4. har ikke for varm grafikk kort, eller Prosessor Edit: skjekka grafikk kortet nå. å grafikk kortet ligger faktisk opp i 91c. litt mye tro :o? Specs: 6600GT 128 mb 1gb ram AMD athlon 64 3200+ 2.0 ghz prosessor spillet kjører helt fint på medium, men det blir freeze problemer midt i spillet :/ noen ganger når jeg starter også. Noen som har samme problem, elr har hatt problemet før, men har løst det? Trenger fryktelig hjelp. sløsing av penger, pga dette spillet vis jeg ikke får fixet det Endret 28. desember 2006 av santana89
PsychoDevil98 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Litt mye med 91 grader ja. Prøv å fjerne støv fra grafikkortet, kanskje du til og med må fjerne hele kjøleren for å fjerne alt støvet som kan forårsake varmen. Er det en melding som kommer opp en stund etter at du har fått freeze, blåskjerm f.eks.?
santana89 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 ingen blåsjerm. har fjernet alt støv, viftene er helt fine. enda ligger det høyt, og spillet fryser uten noen grunn :/
PsychoDevil98 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Har du installert de aller nyeste driverne til grafikkortet, hovedkort, lydkort etc.? Den nyeste patchen er 1.41, så du kan alltids prøve den. Hvis heller ikke det hjelper, kan du prøve å installere spillet på nytt igjen. PD
santana89 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 har installert spillet på nytt 5 ganger. har patch 1.41, har oppdatert driverne til grafikk kortet. men lydkort og hovedkort ikke :o er ikke helt sikker på koss hovedkort og lydkort jeg har :o hvor i så fall kan jeg se det?
santana89 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 jeg har lastet ned hovedkort drivere, lyd kort drivere. defragmantert og alt! søkt på nette i over 3 dager om dette problemet. alt skal stemme, men likevell fryser spillet
PsychoDevil98 Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Merkelig problem du har her. Du kan, hvis du orker, prøve å legge inn xp på nytt, men tror ikke det skal ha så mye å si. Beklager, men jeg er helt blank på andre forslag
santana89 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 hehe ja har kommet helt ned til at jeg må prøve det :/ problemet er at jeg gjorde det før, når jeg lånte BF2 av en kamerat eneste muligheten jeg har da
santana89 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 jeg får til å spille singleplayer helt fint :o men ikke multiplayer. jeg har ikke brannmur på, åpnet alle porter nødvending. skrudd av alle virus program. dratt nettverkskabel rett fra modeme, enda fryser pcen :o
santana89 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 er det noen som har kjennskap til dette ? har prøvd alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå