Gå til innhold

Problemer med at tekst går utenfor div


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skift til FireFox.. IE er kommet for å forsvinne..

 

/Jan tore

7588403[/snapback]

 

... og hvordan mener du at Microsoft vil innse at de har laget et dårlig produkt og dermed fjerne IE fra Windows sånn til neste år? Hvis du ikke visste det, så kan du ikke oppdatere windows med noe annet enn IE.. Og det er mest sannsynlig en grunn til det. Det er også ca. 80% av folk som har windows som bruker IE, og det er nok noen av dem som besøker sidene som andre lager. Selv folk flest som lager websider ikke bruker IE, betyr ikke det at alle de som ser siden også ser siden i den browseren som den er best laget for.

 

Til trådstarter:

Bruker du IE6? For jeg ser ikke noe rart i IE7.

Jeg mener at IE7 blir lastet ned automatisk fra winupdate, så tror ikke det er så mange som bruker IE6 lenger. (Med mindre de ikke er koblet til internett, men da er det jo ikke så stor sjanse for at de ser siden din :p)

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Nå hjelper vi trådstarter svert lite. Vi webutviklere kontrolerer i svert liten grad hvilken nettlesere brukeren bruker. Dermed må vi gjøre slik at siden er lik, hvor som helts, alltid!

 

Til trådstarter: Jeg fikk ikke sett på feilen din pga. at jeg kun har IE7 på denne makinen, men etter det du beskriver kan det tenkes at overflow:hidden er din venn :thumbup:

Endret av KimS
Lenke til kommentar
....

Jeg mener at IE7 blir lastet ned automatisk fra winupdate, så tror ikke det er så mange som bruker IE6 lenger. (Med mindre de ikke er koblet til internett, men da er det jo ikke så stor sjanse for at de ser siden din :p)

7588803[/snapback]

IE7 kommer bare til Windows XP. Så alle som sitter med tidligere versjoner av Windows (mao. ganske mange) vil fortsatt komme til å bruke IE6.

Problemet er derfor ikke løst før om 3-6 år når ingen lenger bruker Windows 95-2000.

 

NB! Mange bruker fortsatt senere versjoner av Windows som sekundær PC. Mens de sitter med Windows XP (eller snart Vista) på sin primære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...