Simma89 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har mithirl spurs på noen sko og mount enchant på noen gloves (low lvl items). Når jeg mounter opp har jeg hørt at det finnes en addon som gjør at jeg får på meg de med en gang? noen som har noen sånn addon? og sånn at jeg bare kan trykke på en knapp så har jeg hele Fr gearet på?
smultr1ng Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har mithirl spurs på noen sko og mount enchant på noen gloves (low lvl items). Når jeg mounter opp har jeg hørt at det finnes en addon som gjør at jeg får på meg de med en gang? noen som har noen sånn addon? og sånn at jeg bare kan trykke på en knapp så har jeg hele Fr gearet på? 7583755[/snapback] Itemrack
Islanbadsj Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Quick mount equip gjorde det, men den virker ikke etter 2.0. Vet ikke helt hvordan jeg får Itemrack til å funke heller.
Bredoc Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Itemrack gjør det for deg. Last den ned. Gå inn på options, der finner du mount profilen. Sett opp det du vil ha på av gear da du skal mounte. Lagre profilen, og hver gang du mounter bytter den gear. Tilbake til vanlig profil da du dismounter. Beste gearswap addonen som er å få tak i etter min mening. Du kan også bruke titan panel. Den har en funksjon som heter rider og gjør det samme. Men vil ikke anbefalle Titan til noen. Krever alt for mye ressurser av systemet. NB. Det kan hende at det "bugger" noen ganger da du blir angrepet mountet. Om du blir drept da og resser så henger mount gearet igjen. Klikk bare på vanlig profil på itemrack så er det løst. Håper det var til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå