Maniche Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 noen kamerater av meg har spurt meg om å poste et emne om hvilket skjermkort som er "best" til gaming. jeg trur jeg veit hva som er "greit", men de ville hører det av noen andre så hva er best, lurer di på... nvidia 7900 og oppover eller ati x1900xtx å oppover.... ville nok sagt at 8800gtx er best, men di vil holde seg til di lavere korta...de billige( i forhold med dette )
EirikLF Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 8800GTX er det beste grafikkortet til spill som selges, ferdig med det. ATi X1950XTX som er ATi sin toppmodell er kraftigere enn 7900GTX, som er den beste nVidia GPUen i 7xxx serien. Men så må 7950GX2 også nevnes, som inneholder to GPUer, omtrent som 7950GT i SLI, bare på ett kort. Med unntak av 7950GX2 og 8800 kortene har ATi og nVIdia lansert kort som er direkte konkurenter til hverandre og yter like bra. Det varierer litt på hvilke kort som gir mest for pengene, men generelt er ikke 79xx serien bedre enn X19xx serien. Hvilken serie som har det beste toppkortet kan jo diskuteres, da spørs det egentlig om man skal regne med 7950GX2 som ett kort.
Maniche Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 sa det til di åsså, men di har holdt med nvidia i mange år nå, så da hadde tenkt på et nvidia kort... kanskje 7900 serien har di sagt... jaja, bare for å få di til å forstå xD thankz fra di andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå