Suppadura Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hvorfor velge denne telefonen? Hvorfor ikke? Den er såå kul å se på. Og har masse. Minus er batteri og kamera, men jeg har i dag SonyE k700i, og det kameraet er vel ikke akkurat å rope hurra for... Så, jeg er ikke borteskjemt på kamerafronten.. Vurderer og 6233, da sambo har den, og flott er den, men mangler jo designet da.... åhh... valgets kvaler.... hjelp..?
Leeland Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Gå til en forhandler som har live-utstilling - kjenn og ta litt på telefonene og velg så selv. Dersom du ikke trenger 3g er forøvrig 7373 ett glimrende stykke lite telefon. Virker solid skrudd sammen, og består stort sett av velprøvd nokia teknologi. Dersom du elsker utseende på den synes jeg du skal kjøre på. Moro med en telefon som ikke alle andre har Hvorfor kjøpe nokia 7373: 1: Unikt design. 2: Telefonen har støtte for minnekort inntil 2gb, og med nokias AD46 adapter (som gjør det mulig for deg å koble til "vanlige" hodetelefoner via jackplugg) får du en helt grei mp3 spiller "på kjøpet". Lyden er ikke "hifi" men til bruk på bussen til og fra skole/jobb etc. er det mer enn godt nok. "Èn ting mindre i lomma". 3: Gode responsive taster. 4: God kalenderfunksjon. 5: Stort utvalg av tilbehør.
Suppadura Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 hmmm.. Men, hvorfor velge å legge 1500 mer, for en 7390? Mener, er den verdt det? Hvor mye betyr 3G? For en som ikke bruker den i jobb? Den har bedre kamera og touchscreen(!), men er det så viktig? Dette eeeeeeeer et vanskelig dilemma............ Har tatt på den, kjent på den, forelsket meg, men er jo opptatt av å väre 100% fornöyd da....
Tean Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Den har bedre kamera og touchscreen(!), men er det så viktig? 7589107[/snapback] Hmmm, det med touchscreen bør du ta med en klype salt.... Finnes ikke på min 7390 ihvertfall.... Største grunnen til at jeg valgte denne er fordi jeg liker klapptelefoner best... ellers så er vel nesten hipp som happ... Med mindre du trenger 3g da seff. Mvh Tean
Leeland Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Den eneste grunnen til å velge 7390 fremfor 7373 er slik jeg ser det kamera. 3g har ikke "tatt av" for den vanlige bruker, og jeg tror ikke det kommer til å bli ett "must" for den vanlige bruker før om flere år. Kameraet på 7390 er meget bra (3,2mpx m/af) mens kamera på 7373 er 2mpx uten autofocus. Min søster har kjøpt en 7373 og kamera er bra nok, dog er det ikke kjempebra. Litt mye grønnskjær når det ikke er tilstrekkelig lyst der du tar bilder og litt mye "støy" på bildet. Ett annet moment å merke seg er at 7373 har lite internminne (7,2mb) hvorav mye går med til forhåndsinstallerte greier. Detter er egentlig ikke ett problem, da det følger med minnekort på 128mb - MEN: Dersom du sender/mottar mye fra andre mobil via Bluetooth (mp3 for eksempel) så lagrer det du mottar seg på internminnet, det er i og for seg greit nok - du kan jo bare flytte det videre til minnekortet. Problemene oppstår når du skal motta noe via bluetooth, og i tillegg har lagret en del ny spill og temaer m.m på telefonminnet. Du har da ofte bare 2/3mb ledig interminne. Dette fører til at du ikke kan motta store filer via BT, nettopp fordi det ikke er nok plass på internminnet til at telefonen klarer å lagre det der midlertidig. Mulig dette problemet kan løses, men jeg har ihvertfall ikke funnet noen løsning på det foreløpig. (so keep that in mind when you decide) Ellers er telefonen helt toppers! Kjempefin kvalitetsfølelse og nydelig design! (hun har den mørke varianten) Endret 28. desember 2006 av KRZT
Leeland Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) edit: kom til skade for å dobbelposte... Beklager Endret 28. desember 2006 av KRZT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå