Sewero Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 onkelen min fikk det til tidligere idag på en annen pc men så dro jeg hjem og installerte iTunes og her funker det ikke:SOpplevde liknande problem her. På mi maskin fekk eg berre feilmeldingar, men på ei annan maskin fungerte det fint. står ikke noe sånt hos meg:SStod ikkje berre iPod, men namnet du gav iPoden når du kopla den til, det same som står i feltet til venstre. Om det ikkje er der, er det kanskje forskjell frå modell til modell. 7583050[/snapback] jeg fant ut hvordan jeg kan få musikk over på iPoden nå måtte eksportere ALLE filene som ligger i biblioteket, ekstremt stress da jeg må importe HVER enkelt fil til biblioteket som jeg vil ha på iPoden men jaja fant noe som funka...endelig
............... Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 ja, jeg liker det slik, og har det sånn selv. Du kan jo bare finne mappa med alle sangene, også dra de over på pc-biblioteket.
Sewero Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 ja, jeg liker det slik, og har det sånn selv. Du kan jo bare finne mappa med alle sangene, også dra de over på pc-biblioteket. 7583102[/snapback] ville ha sånn at jeg kunne shift klikke i biblioteket og bare DRA over ikke eksportere.. men jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå