jvaule Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hei. Jeg kjøpte nettopp følgende deler fra netshop: Core 2 duo E6600 EVGA Nforce 680i 2GB OCZ PC6400 minne Hiper Type-R 580w Fra komplett kjøpte jeg et sapphire radeon x1950xt Når jeg monterte fant jeg jo ut at det ikke var medfølgende 8pin strøm til cpu, men at jeg måtte forholde meg til 4pin. Det finnes en orginal overgang fra Hiper, men har ikke den nå. Satt i sammen alt og installerte windows vista ultimate RTM. Alt virker greit, men når jeg starter Mediacenter eller et spill så klikker pc'en. Da kommer alt fra artifacts til blåskjerm og restart. Jeg tenkte at det måtte være skjermkortet og testet det i annen maskin. Ingen problem. Testet et svakere X850 kort i min og det virket greit. Dette er vel et strømproblem? mvh Jøran
LarsEL Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jeg villa ha sjekka at alle vifter etc. fungerer som de skal. De eneste gangene jeg har vært borti slikt har det hatt med overoppheting å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå