Gå til innhold

MX Revolution - Den virker rar..


Anbefalte innlegg

Fikk meg en slik ny laser mus til jul, den skal være den beste som er nå på markedet, men jeg syns den henger litt etter av å til å er litt sånn ekkel å bruke iforhold til den forrige MX1000 musa. Noen andre som har slike erfaringer med den nye musa? Syns den er litt ekkel å styre. har prøvd de forskjellige hastighetene jeg kan bruke men syns enten den går for fort eller for sakte, litt ekkel mus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasermus kan være fine til sitt bruk, mi MX1000 "døde" i mai (batteri nekta og ta imot strøm) :cry: Ville fortsette med trådløs lasermus siden den fungerte 100% til mitt bruk og gikk over til ei G7, har hatt litt kluss der, musa "sovner midt på skrivebordet", pekeren er der, men nekter og flytte seg på ei stund, tar opptil et laaangt minutt før ho kan beveges igjen :thumbdown:

Lurer på om løsninga med og ha senderen/antenna på PC'en tilkobla USB som kan være litt av problemet. La inn alt på nytt på tom HDD før jul, la kanskje "egget" når eg fulgte logitech si anvisning om og koble musa til FØR driverene skulle legges inn :innocent: "Fant ny USB enhet" og "instalert ny enhet" var ferdig før CD'en begynte med driverene, la inn alle oppdateringer på min XP Pro først. Fikk den billigste optiske musa til Logitech (Pilot Optical) nå i romjula som og kan tilkobles via USB, har vært ute for "krøll" med den og, flytter seg diagonalt over skjermen i motsatt retning :hmm: har skjedd to - tre ganger på en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...