Gå til innhold

!!! KAMPEN FOR OG OVERLEVE !!!


wuw

Anbefalte innlegg

Som de fleste har sett har kjører topline.no en julegavetibud kampanje i disse dager med Daytona Geforce 3 TI 200 NÅ til 1813,-

 

Men det er IKKE noe Julegavetilbud men en kamp for og overleve som webbutikk da topline.no har innsett att de er "ferdige" vis de ikke skjerper seg.

 

Dette PGA de forferdelige brukererfaringene her på hardware.no de har fått.

Ja de har fått 18 ENERE av 21 karakterer :sad: :sad: :sad:

(sjekk link her:)

http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline

 

Desuten ga de seg ut for å være Nsafe-godkjent uten å være det :sad: :sad: :sad:

Altså : !!! :sad: :sad: :sad: REIN BLØFF :sad: :sad: :sad: !!!

 

så nå selger de billige grafikkort og kaller det juletibud slik att de får masse fornøyde kunder som de håper skal sette bedre karakterer på dem på brukerenes erfaringer.

 

Vil de lykkes ?

Må alle oss som fikk svi PGA grusom sercice se på att dere andre lar dere "kjøpe" av ett firma som egentlig ikke fortjener og eksistere :sad: :sad: :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vitktig for deg dette?

Nå skal vi ikke tro på alt som hardware.no finner på da, men å ikke være nsafe godkjent og fremdeles utgi seg for å være det er ikke bra.

Syntes du ikke det bare er bra at et firma tar seg sammen for å overleve? det syntes jeg, selv om 90% av nettbutikkene er unødvendige.

Lenke til kommentar

jepp Zitoz , viktig for meg da jeg har drevet og kjøpt fra mange av disse webbutikkene i mange år, og flere av dem har virkelig ikke livets rett i sin behandling av kunder, da jeg har tapt tusenener av kroner på dårlig kundeservice og slett oppførsel :sad:

Ja jeg må bare si det rett ut, jeg bare så lei og fustrert av og måtte betale for datadeler/hardware for så og måtte få en masse problemer med service når ting ikke fungerer :sad:

Så da skjønner du vel hvorfor jeg nå tar for meg topline.no da de er en av de butikkene som jeg har dårlig erfaring med :sad:

Lenke til kommentar

Quote lorderror på innlegg ("Sendte mail til Topline!") på Alt om data (sjekk link)

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=6753&forum=25

_______________________________

 

Litt om topline!

 

Skal du ha noe gå i butikken! Snakk med eivind, hva enn dere gjør ikke snakk med den igjen grodde vattnissen som heter ivar! Jeg har en kompis som jobber der, nemlig eivind. Jeg vet hva som skjer der og det er ikke så veldig bra. Mr.Luring eller Ivar er ikke til å stole på. Det er absolutt ingen som har blitt sparket der. Det er bullshit!

 

Det er bare en tidligere salgs sjef + fler som slutta pga uryddige forhold i sjappa.

 

den som har handlet der før, vet det samma som meg! Det er og blir en jalla sjappe så lenge ivar jobber der. Der er litt kjipt at han ikke kan få sparken siden han eier sjappa. Han sier bare bullshit! Det veldig mange som har hevet kjøpet der. pga de får aldri det de skal ha. Ivar er en sikklig luring som bullshiter deg fra første stund! 99.9% av det han sier er bullshit. Gunnen til at alt tar så lang til på webben er fordi det er det som er ivars jobb. Jeg har hørt flere røver historier derifra enn det jeg huske! Hører om minst 20 stk i uka!

 

ETT RÅD! SNAKK MED EIVIND, IKKE DEN IGJEN GRODDE VATTNISSEN (IVAR). Når dere ser ham skjønner dere hva jeg mener!

 

Hvis det er noen som vil høre røver historier så kan du be de åpne en ny topic i forumet : "Topline.no - bare tull?" Så skal jeg poste alt jeg hører der! Vedder på at jeg kan skrive en hel bok om dem! hehe!

 

Over og ut!

___________________________________________________

 

Skjønner dere nå etter og ha lest dette hvorfor jeg skriver alle disse innleggene om topline.no ?

Dette MÅ vi som forbrukere gjøre noe med !

Boikott topline.no

IKKE bestill noe derfra !!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-18 17:29, amd_guru skrev:

Grunnen til at de selger GeForce3 Ti200 kortene så billig er fordi de er underklokket deluxe.

Core på 185MHZ
:grin:
Værre enn mitt Gainward GeForce2 Ti550/XP det jo
:lol:
(som kjører standar på 220MHz)



 

amd guru, gjelder det alle ti200 kort eller bare dette ?

 

xum xux eller hva du kaller deg hold kjeft vær så snill du har posta den jævla posten din om topline altformange ganger repitisjon ingen som gidder å lese postene dine lenger uansett.

Lenke til kommentar

Quote:


så nå selger de billige grafikkort og kaller det juletibud slik att de får masse fornøyde kunder som de håper skal sette bedre karakterer på dem på brukerenes erfaringer.


Vil de lykkes ?

Må alle oss som fikk svi PGA grusom sercice se på att dere andre lar dere "kjøpe" av ett firma som egentlig ikke fortjener og eksistere :sad: :sad: :sad:


 

Dagens næringsliv. -Les. Hysj. Takk.

 

-Jon Are

 

[ Denne Melding var redigert av: Jon Are på 2001-12-18 19:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...