ArrZZene Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei fikk Age of empires 3 til jul, men har et problem jeg får rett å slett ikke kjørt spillet. Når jeg trykker på iconet får jeg bedskjed om å sette inn disc 1, problemet er bare at denne allerede står i. Noen ganger kommer firkanten med logoen opp på skjermen med da fryser det seg her. Trodde kanskje at det var noe med spillet, men prøvde å instalere spillet på en annen sin pc og her funket det fint, hva kan problemet være? Dataen skal være mer en god nok til å kjøre AOE 3 Endret 25. desember 2006 av ArrZZene
vestlia Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hei fikk Age of empires 3 til jul, men har et problem jeg får rett å slett ikke kjørt spillet. Når jeg trykker på iconet får jeg bedskjed om å sette inn disc 1, problemet er bare at denne allerede står i. Noen ganger kommer firkanten med logoen opp på skjermen med da fryser det seg her. Trodde kanskje at det var noe med spillet, men prøvde å instalere spillet på en annen sin pc og her funket det fint, hva kan problemet være? Dataen skal være mer en god nok til å kjøre AOE 3 7574559[/snapback] Har AOE 3 selv, men dataen min fyller ikke alle kravene fullt, så jeg må først sette i cden for å starte spillet, deretter trykke på ikonet. Kanskje det gjelder for deg? Kan også hende at grafikkortet ditt ikke støtter AOE 3? Du kan jo prøve å installere det på nytt! (selv om du kanskje har gjort det) Det kan også være at det blir sperret av Norton sin brannmur...
ArrZZene Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei fikk Age of empires 3 til jul, men har et problem jeg får rett å slett ikke kjørt spillet. Når jeg trykker på iconet får jeg bedskjed om å sette inn disc 1, problemet er bare at denne allerede står i. Noen ganger kommer firkanten med logoen opp på skjermen med da fryser det seg her. Trodde kanskje at det var noe med spillet, men prøvde å instalere spillet på en annen sin pc og her funket det fint, hva kan problemet være? Dataen skal være mer en god nok til å kjøre AOE 3 7574559[/snapback] Har AOE 3 selv, men dataen min fyller ikke alle kravene fullt, så jeg må først sette i cden for å starte spillet, deretter trykke på ikonet. Kanskje det gjelder for deg? Kan også hende at grafikkortet ditt ikke støtter AOE 3? Du kan jo prøve å installere det på nytt! (selv om du kanskje har gjort det) Det kan også være at det blir sperret av Norton sin brannmur... 7574717[/snapback] hm har 2048 ram, 2,41 ghz, geforce 7900 gs skjermkort, så alt skal være møtt, men evt. sjekke opp om norton eller firewalen blokker det, har instalert spillet 4 ganger. edit: Fikk fikset det nå, det var norton som av en eller annen grunn blokkerte det Endret 25. desember 2006 av ArrZZene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå