Gå til innhold

Ny Mobil telefon, trenger hjelp!

Thomaes

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei alle sammen, da har jeg tenkt å kjøpe ny telefon og trenger råd fra dere.

den skal ha disse kriteriene:

- Billig

- God MP3 støtte

- Raske, brukervennlige menyer

- God batterilevetid

- Helst "Clam-shell" design, men er ikke SÅ viktig :)

da håper jeg på svar, og kommer til å lete litt andre steder på forumet etter lignende ønsker.

Gravitic

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står vel helt klart og tydelig i teksten at den helst skal være billig! med billig, mener jeg 2-3000 og ikke 6-7000! det er vel ikke så vanskellig å tenke seg er det vel? :!:

Skrevet (endret)
det står vel helt klart og tydelig i teksten at den helst skal være billig! med billig, mener jeg 2-3000 og ikke 6-7000! det er vel ikke så vanskellig å tenke seg er det vel? :!:

7580811[/snapback]

Ja kansje det. Men det er forsjel på kor mye folk meine er billig. Eg fann ein hpc s310 mobil så eg vett funker bra. Den er kansje ikkje den letteste innan meny, sia det er windows meny. men som med alle andre menyar er det ein vane sak. Mobilen er meget bra å støtter minnekort, om du kunne tenke deg mye musikk, det er oggså lang leve tid på batterie.

https://prisguiden.no/product.php?productId=55499

- Her er ein linnk til funksjonane.

Lykke til..!

Endret av Snufi
Skrevet (endret)

Selv bruker jeg en Sony Ericsson K750i, men siden den er "utdatert", så vil jeg nok heller anbefale en K610i.

Ta deg god tid når du skal kjøpe en mobil.

Sony Ericsson K610i Evening Red

Pris hos MPX.no: 2 189,- u/abo.

Tester: ITavisen.no og Amobil.no.

Spesifikasjoner: Sony Ericsson NORGE

Sony Ericsson K610i er ikke en "typisk" walkman mobil. Men den har mulighet for at du kan bruke minnekort. Ellers så stiller den opp med et godt kamera og videotelefoni (3G). Den har en god batterivarighet på ca. 300 timer standbytid, ca. 7 timer taletid og ca. 1,5 timer med videotelefoni.

Om du legger på ca. 1000 kroner til, så får du en Sony Ericsson K800i (3 545,- u/abo hos MPX.no). Som er en enda bedre telefon. :)

Begge disse mobilene er av typen "candybar", om du vil ha en "camshell" mobil, så vil jeg nok heller velge noe annet.

Jeg anbefaler nettbutikken MPX.no, men om du er usikker så kan du bruke prisguiden hos Amobil.no eller Kelkoo.no. MPX har jeg hatt veldig god erfaring med; god kundesupport, lav leveringstid + et godt registrerings/bestillings skjema.

Lykke til! :D

Endret av stonhans
Skrevet

SonyEricsson z710 burde være glimrende for deg. Den har alle de spesifikasjoner du etterlyser. Info og priser på denne modellen finner du her.

Ett alternativ kan være w710 som du finner info om her.

Hva med å prøve LG kg810? Spennende design, og god funksjonalitet. Mer info finner du her.

Ellers anbefaler jeg at du tar ett søk i prisguiden - der kan du taste inn hvilke kriterier du har for valg av telefon - og finne laveste pris på nettet i ett og samme tastetrykk!

Lykke til med valget av ny telefon!

Skrevet
SonyEricsson z710 burde være glimrende for deg. Den har alle de spesifikasjoner du etterlyser. Info og priser på denne modellen finner du her.

Ett alternativ kan være w710 som du finner info om her.

Hva med å prøve LG kg810? Spennende design, og god funksjonalitet. Mer info finner du her.

Ellers anbefaler jeg at du tar ett søk i prisguiden - der kan du taste inn hvilke kriterier du har for valg av telefon - og finne laveste pris på nettet i ett og samme tastetrykk!

Lykke til med valget av ny telefon!

7584756[/snapback]

"Design" er ikke en av kriterier i prisguiden :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...