Gå til innhold

Mulig "elitist" guild i TBC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kan begynne med å introdusere meg selv, jeg er en 22 år gammel kar som har spilt WoW delvis på heltid, delvis for moroskyld i litt over et år nå. Jeg har lenge vurdert muligheten for å lage et "eliteguild" på ca. 30-35 personer som sikter på å gjøre kjapp progress i TBC, og ikke minst, bli GODT kjent, og få nye, nære venner.

Jeg har vært i et relativt hardcore guild, og vet at det kreves en del for å få ting til å gå rundt, men jeg har en ganske klar idè om hvordan ting bør være, og denne posten er bare egentlig for å måle om det er noe interesse blant dere for å være med på noe sånn.

Serveren jeg spiller på, Mazrigos, er en kjempefin server, med bra community og bra latency selv under peak hours.

Det jeg leter etter i første omgang er hovedsakelig folk som synes det er mer spennende å wipe enn å pløye gjennom ting som allerede er på farm, og jeg vil se om det er noe respons rundt det å ha et rent norsk guild.

Hvis dere kunne være interessert i dette, eller vil vite mer, si ifra!

Kanskje blir det vi som dominerer Outlands? ;)

MVH, Haxxar (A.K.A Erlend :ph34r: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er kanskje litt det som er tanken.

Med TBC kommer det som omtrent kan kalles en "wipe" av systemet vi kjenner i dag, hvor all tidligere innsats vil være av mindre verdi. Jeg ser dette som en siste sjanse til å spille wow "to the edge" og kommer til å satse fullt og helt. Hvis det ikke går i boks og det ikke blir full satsing, blir det null satsing.

:)

Skrevet
Start heller på Magtheridon :p

btw.. horde eller alliance?

7572698[/snapback]

Det vil være uaktuelt for meg å starte på en ny server, men jeg vil vurdere PCT hvis jeg finner noen jeg vil satse med.

Spiller forøvrig horde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...