RogueAlien Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 (endret) Kan jeg bruke denne tokenen? Også, her er url til char sheet'en: link Ikke mye der akkurat nå, men skal fylle ut i morgen. Du kunne jo sette linker til sheets i første post etter hvert som det blir laget karakterer. 8200551[/snapback] Den blir kanskje litt stor. Jeg har allerede laget en token til karakteren din med samme bildet som passer på griden. Angående sheets så er det en god ide å plassere dem i første post ja Såfremt spillerne selv vil det da. Og husk å redigere skill listen på karakteren. Det finnes ikke noen Knowledge: Arcane i Star Wars etc. Endret 21. mars 2007 av RougeAlien
fffuuu manchu Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Den blir kanskje litt stor. Jeg har allerede laget en token til karakteren din med samme bildet som passer på griden. Angående sheets så er det en god ide å plassere dem i første post ja Såfremt spillerne selv vil det da. Og husk å redigere skill listen på karakteren. Det finnes ikke noen Knowledge: Arcane i Star Wars etc. 8202402[/snapback] Skal lage karakteren min senere idag. Burde ha den ferdig til i kveld.
SCV Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) noen som aner hvor jeg kan få tak i missions til D&D på nettet? Endret 7. mai 2007 av SCV
RogueAlien Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Da var jeg endelig online igjen! Jeg håper vi kan dra i gang en rollespill runde snart da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå