Mads-b Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg fikk nå D-A av mine besteforeldre, og skulle teste det før jeg la meg, men halve banen er jo ikke rendret?! Trodde kanskje bare at det var sånn det skulle være, men etter å ha sett hvordan det egentlig skulle være (alle "brillesynene" funker bra.) kom jeg på andre tanker. Jeg oppgraderte grafikkortdriverene, men ingen forskjell. Ingen andre spill er slik. Hva gjør jeg? EDIT: Og ja, jeg var smart nok til å patche. Prøver døg å installere 1,01 nå. Endret 25. desember 2006 av Mads-b
The Stig Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hadde lignende problemer, prøv å deaktiver AA og AF.
Mads-b Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 (endret) Takk skal du ha! Skrudde alt på laveste for sikkerhets skyld, og den tegner nå banen. Da er det bare å starte elimineringsmetoden.. EDIT: Siste spørsmål: Skal det være lyd i tittelmenyen og i filmene? Jeg har det nemlig ikke. Har opplevd at noen spill sutrer med lyden i disse situasjonene med lyd. Hvordan fikse?`Går forresten ikke an å skru av EAX heller, for når jeg lagrer går den på igjen. Audigy 2 Value forresten, med 5.1 oppsett, Endret 25. desember 2006 av Mads-b
Mevon Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Tror det vertfall er lyd i hovedmenyen. Kanskje den slår seg av etter hvert, husker det ikke helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå