Axl91 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Du som lurte på det dermed paven, om foholdet til ham, jeg spiller også HRE i min campaign, jeg har vel kommet til tur 100 og noe, og alle cardinalene er fra HRE, samt paven, blir det for ille forhold dreper jeg paven og det automatisk så blir foholdet perfekt, husk hvis du har penger så kan paven lett smøres, blir du bannlyst sender du faction leader til døden, og du blir tatt inn i "lyset" igjen, så er det bare å sende ned en diplomat og tilby noen tusenfloriner, pleier å holde med 4k hvis det er ille... Jeg lurer på noe, når det er situasjoner som kan gi fatale konsekvenser, bruker dere å lagre før dere gjør noe drastisk? jeg liker å gjøre det men føler også at da gjør det ikke noe om du tabber deg ut, dlegger jo litt av oplevelsen, hva gjør dere? Axl F
magicgunnar Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg lurer på noe, når det er situasjoner som kan gi fatale konsekvenser, bruker dere å lagre før dere gjør noe drastisk? jeg liker å gjøre det men føler også at da gjør det ikke noe om du tabber deg ut, dlegger jo litt av oplevelsen, hva gjør dere? Axl F 8838488[/snapback] Fordeler og ulemper med å save&loade er at du kan spille ganske sløft, ikke tenke når du flytter, fordi du bare kan gå tilbake til det forrige. Samtidig tar dette svært lang tid. Jeg husker da jeg spilte Wolfenstein3d, da savet&loadet jeg bare for å kunne runde alle brettene på vanskeligste nivå. Nå setter jeg min ære i å ikke save&loade, og da blir det plutselig grundig irriterende å gjøre en tabbe.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Er det noen som har prøvd modden(e) Saxons Redemption eller RegionsProvinces mod 2.4? Jeg lurer på om dem tar mye plass, om de gjør spillet mye tregere og om de krever mye? Pc'en min er treg nok og sliter litt fra før av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå