Gozarpz Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Skal skaffe et kamera som skal brukes til å lage div filmer. Jeg vet ikke hva slags filmer, men det skal være til en ungdomsklubb som skal begynne litt med filming, lære om filming, lage filmer og litt forskjelligt. Tenker på Panasonic NV GS37 eller NV GS180, men klarer ikke å bestemme meg. Har søkt og lest på forumet og google, men er usikker på valget. GS37: Billigst (1000kr mindre) 30x zoom Ikke inngang for ext mic Videolys(kan være ganske greit å ha) GS180: Dyrere 10x zoom 16:9 Inngang for ext mic Ikke videolys Stillbilde Noen som kan hjelpe? Endret 23. desember 2006 av Gozarpz
2Olav Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Skal skaffe et kamera som skal brukes til å lage div filmer. Jeg vet ikke hva slags filmer, men det skal være til en ungdomsklubb som skal begynne litt med filming, lære om filming, lage filmer og litt forskjelligt. Tenker på Panasonic NV GS37 eller NV GS180, men klarer ikke å bestemme meg. Har søkt og lest på forumet og google, men er usikker på valget. GS37: Billigst (1000kr mindre) 30x zoom Ikke inngang for ext mic Videolys(kan være ganske greit å ha) GS180: Dyrere 10x zoom 16:9 Inngang for ext mic Ikke videolys Stillbilde Noen som kan hjelpe? 7564715[/snapback] Jeg ville uten tvil valgt NV-GS 180. Videolyset har ikke mye for seg. Hadde et NV-GS35 som hadde 30x zoom og videolys og angrer ikke på at jeg byttet til 3CCD utgaven. Du får eventuellt kjøpt en 2x telekonverter til kr.500,- om du syns zoomen er for liten. NV-GS 37 er testet som middels mens NV-GS 180 er testet som bra. Les testen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå