Phinex Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hei, var så heldig å få NFS i "forhånds" julegave. Nå tenkte jeg meg å teste dette og da jeg skulle installere fikk jeg opp denne feilmeldingen: installation cannot continue because this game requires Direct X 0 or higher to be installed on your system. You can download the latest version of Direct X here: http://www.microsoft.com/windows/directx Det gjorde jeg, (selv om jeg allerede var klar over at jeg hadde den nyeste fra før av) I tillegg lastet jeg ned nye drivere til skjermkortet mitt, jeg slettet omega drivere og installerte nvidia drivere, men jeg får det bare ikke til å starte. Ja jeg har restartet faktisk Skjermkortet mitt er Geforce 6800 og funker veldig til til tross for alderen, jeg spiller 2142 på high uten problemer etc. Noen som har hørt om det samme problemet og kanskje vet litt mer enn det jeg vet akkurat nå ? Gjerne litt raskt om noen vet noe, søkte litt rundt på nettet men det eneste jeg fant var noe på rumensk som så ut til å ikke ha så stor løsning bak seg.
Phinex Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Så rart, ingen med det samme problemet eller er det bare min data det er noe feil med ? litt kjedelig å måtte sitte på pappa sin maskin og spille hele tiden. (og han har ikke gode sakene på skjermkortets side)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå