blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Når jeg starter half life 2, etter 10sek når menyen skal åpne seg så går maskinen ut av spillet og da kommer det opp: Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present() Jeg får spilt cs og andre spill som bf2, bf2142, call of duty 2, nfscarbon osv. Hva er galt... noen som gidder i hjelp. Endret 22. desember 2006 av Albert89
TheFifthApe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Prøv å innstalere nye skjermkort drivere.. Det fungerte for meg.. Hvis du har ati så kan du prøve omega driverne.. du finner de på google. Du bryter forresten 3 ords regelen. Du må ha en mer utfyllende overskrift. Endret 22. desember 2006 av Ltr
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 finner ikke driveren jeg skal inntallere
blikkbert Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Fant driveren nå og har installeret den, men det funker ikke. ingen som har at samme problemet
Campin Carl Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 hva er det du får beskjed som er feil nå da?
blikkbert Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 hva er det du får beskjed som er feil nå da? 7561510[/snapback] Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()
The Norwegian Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Ny driver? Vet ikke jeg, men det virker som om det er det.
blikkbert Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Har gjort det, noe som ikke hjalp. Fant en annen måte å spille Half Life 2 på og det var å gå inn på Half Life 2: Deathmatch og så gå ut av det, så kunne jeg spille det vanlige Half Life 2. Syntes det var litt rart, men men jeg får jo spilt
Pantera Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Når jeg starter half life 2, etter 10sek når menyen skal åpne seg så går maskinen ut av spillet og da kommer det opp: Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present() Jeg får spilt cs og andre spill som bf2, bf2142, call of duty 2, nfscarbon osv. Hva er galt... noen som gidder i hjelp. 7559185[/snapback] Dette er en kjent bug i HL2-EP1, som har vært siden spillet kom ut. Valve insisterer fortsatt på at det er et driverporblem, og har derfor gjort nada med problemet. Du kan lese mer om dette, og andre problemer på Steam-forumet. mvh Pantera
Siomir Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 prøv å deinstallere spillet for å så legge inn skjermkort drivere? husk å slette alt av driver spor i regedit når du legger inn nye skjermkort driverne samme med evt spor av half life 2 i regedit. og husk at du for all del må deinstallere gammle skjerm kort drivere:) hvis du viste det og har gjort det så vet jeg ikke, for dette løste alt av problemer jeg har noen sinne hatt med spill (bortsett fra Bugic 3)
Pantera Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Evt. kan man også prøve å oppdatere chipset-driverne til hovedkortet. For min del løste problemene seg, etter bytte av HK, CPU og minnebrikker. Kjører på samme lydkort og skjermkort som før, og HL2 -ep1 kjører nå helt fint på maskina. Pantera
Campin Carl Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 hva er det du får beskjed som er feil nå da? 7561510[/snapback] Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present() 7562358[/snapback] Når jeg får den beskjeden så har spillet kræsjet til Skrivebordet ,men jeg kan bare starte det igjen så er det bra. har du kjørt steam test?jeg fant den igår men husker ikke hvor.Jeg kjørte og fjernet det jeg fikk beksjed om og fjerne og alt ble med en noe bedre.
blikkbert Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 hva er det du får beskjed som er feil nå da? 7561510[/snapback] Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present() 7562358[/snapback] Når jeg får den beskjeden så har spillet kræsjet til Skrivebordet ,men jeg kan bare starte det igjen så er det bra. har du kjørt steam test?jeg fant den igår men husker ikke hvor.Jeg kjørte og fjernet det jeg fikk beksjed om og fjerne og alt ble med en noe bedre. 7584978[/snapback] skal gjøre det. tror alt ordner seg da. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå