OscarWoHA Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Wowpeek.com er den beste siden av alle sammen synes jeg. Flotte guider, genialt brukergrensesnitt og utrolig rask responstid. Lagt til siden i favoritter og fjernet både Thottbot og Allakhazam. Det tror jeg flere kommer til å gjøre også. Jeg tror denne kommer til å bli størst om litt tid. =)
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Trenger bare mer info om droprates og drops etc.
WoWPeek Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Wowpeek.com er den beste siden av alle sammen synes jeg. Flotte guider, genialt brukergrensesnitt og utrolig rask responstid. Lagt til siden i favoritter og fjernet både Thottbot og Allakhazam. Det tror jeg flere kommer til å gjøre også. Jeg tror denne kommer til å bli størst om litt tid. =) 7621624[/snapback] Mange tak!
WoWPeek Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Trenger bare mer info om droprates og drops etc. 7621689[/snapback] Islanbadsj du har ret. Men den eneste måde der kommer det, er hvis flere og flere bruger vores addon og også uploader deres data. Det kan i læse mere om her: http://www.wowpeek.com/download.php Jo flere der bruger det, jo hurtigere får vi mere data.
.tomf Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Førsteinntrykket av wowpeek er veldig bra. Registrerte meg og lastet ned programmet. Wowhead og wowpeak virker ved første inntrykk bra, men de burde skaffe seg average/median AH priser. 7607152[/snapback] Wowhead har average AH buyout pris. Eksempel
WoWPeek Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Førsteinntrykket av wowpeek er veldig bra. Registrerte meg og lastet ned programmet. Wowhead og wowpeak virker ved første inntrykk bra, men de burde skaffe seg average/median AH priser. 7607152[/snapback] Wowhead har average AH buyout pris. Eksempel 7623654[/snapback] Men se f.esk dette eksempel: http://www.wowhead.com/?item=12363 - den har en Arcane Crystal til average pris på 19g - på den server jeg spiller på, koster de average 40g. Det er en prisforskel på over 100%. Hvis man er ny i spil, så bruger man forums/hjemmesider meget. Og en gennemsnitspris er så forskellig fra server til server, at folk risikere at blive snydt med deres salg på AH. Personligt syntes jeg det er så meget afvisende at det er bedere at ikke have average AH priser på. En det er en spændende diskution, hvad folk helst vil have.
DaXoN Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Førsteinntrykket av wowpeek er veldig bra. Registrerte meg og lastet ned programmet. Wowhead og wowpeak virker ved første inntrykk bra, men de burde skaffe seg average/median AH priser. 7607152[/snapback] Wowhead har average AH buyout pris. Eksempel 7623654[/snapback] Men se f.esk dette eksempel: http://www.wowhead.com/?item=12363 - den har en Arcane Crystal til average pris på 19g - på den server jeg spiller på, koster de average 40g. Det er en prisforskel på over 100%. Hvis man er ny i spil, så bruger man forums/hjemmesider meget. Og en gennemsnitspris er så forskellig fra server til server, at folk risikere at blive snydt med deres salg på AH. Personligt syntes jeg det er så meget afvisende at det er bedere at ikke have average AH priser på. En det er en spændende diskution, hvad folk helst vil have. 7623838[/snapback] litt OT men 40g får en arcane crystal :S wtf ^^ har ikke fått sjekket ut siden din men må nesten gjøre det senere :=)
WoWPeek Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 har ikke fått sjekket ut siden din men må nesten gjøre det senere :=) Ja, gør lige det!
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Vel, designet var i alle fall kult. Selv bruker jeg thottbot. Mye enklere og bedre. Og mer vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå