Gå til innhold

GM 2H - Hva ser best ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes personlig all HW våpen er tøffere enn GM editions.

Skulle jeg ha tatt noe av GM våpna ville jeg valgt det som var minst mainstream, for å skille meg litt ut.

 

Kuleste two handeren synes jeg er HW sverdet og polearmen.

7555730[/snapback]

 

Ja det er litt der det ligger, folk vil skille seg ut for å være annerledes...

Akk som jeg misliker dere, som tror dere er så spesielle..

"Look at me, im special", liksom.

Hvorfor ikke bare ta våpenet du selv synes ser best ut, uavhengig av hva andre gjør før deg?

 

On topic: Nå er jeg Horde og er stort sett bare kjent med HW våpnene, men er det en ting jeg liker med GM-våpnene så må det være sverdene, både onehand og twohand... de er stilige. :)

Lenke til kommentar
Synes personlig all HW våpen er tøffere enn GM editions.

Skulle jeg ha tatt noe av GM våpna ville jeg valgt det som var minst mainstream, for å skille meg litt ut.

 

Kuleste two handeren synes jeg er HW sverdet og polearmen.

7555730[/snapback]

 

Ja det er litt der det ligger, folk vil skille seg ut for å være annerledes...

Akk som jeg misliker dere, som tror dere er så spesielle.."Look at me, im special", liksom.

Hvorfor ikke bare ta våpenet du selv synes ser best ut, uavhengig av hva andre gjør før deg?

 

On topic: Nå er jeg Horde og er stort sett bare kjent med HW våpnene, men er det en ting jeg liker med GM-våpnene så må det være sverdene, både onehand og twohand... de er stilige. :)

7555788[/snapback]

 

På ingen måte grunnlag for å føle seg spesiel. Hva er det du konkluderer med det for? Ja, Jeg vil ikke fly rundt med våpen som alle andre har, da jeg har en mulighet for å velge.

Får meg på ingen måte til å føle meg spesiel. For å si det på en annen måte. Noe du ser hver dag blir du etterhvert lei. Jeg likte GM two handed swordet før, men nå som så mange har det synes jeg det har blitt kjedelig å se på. Da gjør jeg akkurat det du sier i siste linje. Tar det jeg liker best i det øyeblikket.

 

Selv om jeg da skiller meg ut fra mengden er det ikke ensbetydende med at jeg "føler meg spesiel"

Lenke til kommentar
Synes personlig all HW våpen er tøffere enn GM editions.

Skulle jeg ha tatt noe av GM våpna ville jeg valgt det som var minst mainstream, for å skille meg litt ut.

 

Kuleste two handeren synes jeg er HW sverdet og polearmen.

7555730[/snapback]

Ja det er litt der det ligger, folk vil skille seg ut for å være annerledes...

Akk som jeg misliker dere, som tror dere er så spesielle..

"Look at me, im special", liksom.

Hvorfor ikke bare ta våpenet du selv synes ser best ut, uavhengig av hva andre gjør før deg?

 

 

7555788[/snapback]

 

JA! La oss alle se ut som kloner, som om ikke Tier-settene sørget nok for dette.

 

 

OT -Synes, som flere før meg i enne tråden, at Alliance Polearmen er definitivt kulest. Kan ikke erindre hvordan Horde sin versjon ser ut.

Endret av jossda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...