Anonym5656 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hei! hvordan kan jeg intrigere Minigal inn i siden min? Jeg bruker include på siden, og det virker som om den ikke liger at jeg includer en include, ellernoe Nå har jeg slik: Index.php med ?p=gal link gal.php inneholder include("gal/index.php"); Og når jeg går på siden nå så får jeg: Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/brukere/gakk/public_html/home/index.php:13) in /home/brukere/gakk/public_html/home/gal/index.php on line 25Error: MiniGal cannot run! MiniGal does not have write access to gallery dir. Change gallery dir chmod to 777 and run script again. Noen som har en løsning til meg? Er temmelig blank på PHP forrresten.
Ståle Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 For det andre så har du ikke CHMODDET galleri mappen. MiniGal does not have write access to gallery dir. Change gallery dir chmod to 777 and run script again. For det første så kan det være at du får feil fordi du har session_start() to ganger. Dvs en gang i index.php og en gang i gal/index.php. Prøv å slett den fra gal/index.php.
Anonym5656 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 joda, mappen er chmodet. Men tror den meldingen er sånn generell. Er det KUN session_start() linjen jeg skal fjerne? jeg prøver det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå