Xcrtry Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hei. Har fått et problem med at jeg ikke klarer å connecte med LimeWire/FrostWire. Men jeg klarer å connecte med torrent-programmer og lignende. Noen som veit hva som kan være problemet? har prøvd å reinstallere programmet men det funket ikke..
Petaaar Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hei. Har fått et problem med at jeg ikke klarer å connecte med LimeWire/FrostWire. Men jeg klarer å connecte med torrent-programmer og lignende. Noen som veit hva som kan være problemet? har prøvd å reinstallere programmet men det funket ikke.. 7553226[/snapback] brannmur ? fjern blokkering ? kanskje ? skjekk innstillinger i brannmur , tror nå jeg
vargaz Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hva bruker du de programmene til da? som du ikke kan bruke torrents til?
Gilmek Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 nå har jeg det problemet. får ikke kobla til med frostwire eller noen andre p2p programmer. og så fort jeg har lagt inn noen, så går internetten til pokkerivold:( får bla beskjed om at det er en brannmur i veien, men ingen av de er slått på... noen som har noen idé om hva som kan være problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå