Gå til innhold

noen som har link til objektive kritiseringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes mora di har helt rett jeg - bedre at du får stoppa med dette greiene her.

7552854[/snapback]

Strengt tatt veldig off-topic. Har mye kritikk å dele med meg som angår WoW selv, men da dette ikke er topic, så lar jeg vær.

OT : Synes å huske at barnevakten hadde en anmeldelse av WoW for litt siden, den ble linket her i forumet. En mer uskyldig fremstilling av WoW skal du lete lenger etter.

7553221[/snapback]

gjør ikke meg noe hvis litt kritikk kommer frem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes mora di har helt rett jeg - bedre at du får stoppa med dette greiene her.

7552854[/snapback]

hva slags grunnlag sier du dette på?

7552875[/snapback]

Før du vet ordet av det joiner du en eller annen end-game raiding guild, begynner å raide 4-5 ganger i uka, og mister all kontakt med omverdenen.

Så lenge du har kontroll på spillinga er det flott, men bare ikke bli avhengig :)

Skrevet

mora mi er også veldig i mot WoW og mener det er veldig avhengighets dannende osv. osv.

vet du hvordan jeg kommer meg unna det?

vet å ikke la henne vite at det er WoW jeg spiller :D

hun vet jeg spiller spill, og mye av det også, men hun vet ikke hvilken spill det er jeg spiller, selv om hun ofte har sett på når jeg spiller..

Skrevet

Jeg får ikke lov å spille wow en gnag jeg da... Fyller 17 nå i januar.

Mamma og pappa leste VG et par ganger og "Herregud World og Warcraft er jo verre enn heroin"! Ikke no mer spilling på meg :(

Skrevet
Jeg får ikke lov å spille wow en gnag jeg da... Fyller 17 nå i januar.

Mamma og pappa leste VG et par ganger og "Herregud World og Warcraft er jo verre enn heroin"! Ikke no mer spilling på meg :(

7554245[/snapback]

Det sier de til meg også.. men på en eller annen måte har jeg overbevist dem om å la meg spille.

Må si det var en veldig grei anmeldelse av WoW, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor de ikke i det hele tatt nevnte av rundt 40% er avhengige?

Uansett tror jeg at jeg må vise den mora mi :innocent:

Skrevet

Vet ikke hvordan drikkevanene dine er eller om foreldrene dine vet om dem, men foreldre pleier ikke like at barna drikker så du kan jo gi henne valget mellom WoW og alkohol hvis de ikke vet at du drikker hvis du drikker?

Narkotika på samme måte. Gi henne spørsmålet: "Vil du jeg skal være ute høy på et eller annet narkotisk stoff eller sitte hjemme hvor du har full kontroll over hva jeg gjør?"

Kom med masse usaklig Bull Sh*t.

Hvis hun absolutt skal være vrang, så vær vrang selv. Være litt rebelsk, bare ikke la det bli radikalt.

Skrevet
Og diskuter/krangel med henne til hun blir lei og bare gir deg lov til å spille WoW for å slippe maset. Ikke gi opp.

7555184[/snapback]

har en ste far som skjærer gjennom et hvert forsøk og sender meg på rommet...

Skrevet
Og diskuter/krangel med henne til hun blir lei og bare gir deg lov til å spille WoW for å slippe maset. Ikke gi opp.

7555184[/snapback]

7555312[/snapback]

Vent til stefaren din ikke er hjemme da :ph34r:

Skrevet

7555184[/snapback]

7555312[/snapback]

Vent til stefaren din ikke er hjemme da :ph34r:

7555461[/snapback]

Han ekke faren din, så han har ikke noe han skal ha sagt i saken skal du si. Rører han deg hvis du nekter å høre på deg, så ringer du purken. (Sjekk lovverket om du kan gjøre det :p)

Er foreldrene dine skilt kan du jo si at faren din lar deg spille og at du flytter til han. :!: .

Skrevet

Kjenner hun igjen WoW hvis hun ser det? eller er dataspill bare dataspill for henne?

Lat som du har slutta og kjøp gamingcards i stedet uten at hun vet noe?=p

Det jeg gjør, får egetlig ikke lov å spille :p

Eller du kan be en venn koble opp kortet sitt på kontoen ding og gi han penga xD

Eller bare mase som faen til de ikke orker mer=p

Prøver stefaren din seg, sier du den vanlige du er ikke den ekte faren min du har ikke no du skal ha sagt osv..

Burde funke xD

Skrevet
Kjenner hun igjen WoW hvis hun ser det? eller er dataspill bare dataspill for henne?

Lat som du har slutta og kjøp gamingcards i stedet uten at hun vet noe?=p

Det jeg gjør, får egetlig ikke lov å spille :p

Eller du kan be en venn koble opp kortet sitt på kontoen ding og gi han penga xD

Eller bare mase som faen til de ikke orker mer=p

Prøver stefaren din seg, sier du den vanlige du er ikke den ekte faren min du har ikke no du skal ha sagt osv..

Burde funke xD

7555822[/snapback]

hun kjenner igjen WoW og de to andre funker ikke bare forverrer det

Skrevet

Du er fortsatt barn og bør gjøre som moren din sier.

Det beste du kan gjøre dersom målet er å få tillatelse til å spille, vil nok være å legge spillet på hylla i noen uker og se hva som skjer da. Så må du unngå fristelsen til å mase eller krangle, da vil nok de fleste foreldre mene spillet har dårlig innflytelse på deg.

Skrevet
Du er fortsatt barn og bør gjøre som moren din sier.

Det beste du kan gjøre dersom målet er å få tillatelse til å spille, vil nok være å legge spillet på hylla i noen uker og se hva som skjer da. Så må du unngå fristelsen til å mase eller krangle, da vil nok de fleste foreldre mene spillet har dårlig innflytelse på deg.

7556925[/snapback]

har akkurat hatt en 3 ukers pause fordi jeg var lei og var avhengig i sommer så ville sjekke at avhengiheten var vekke, noe jeg vil si den er siden jeg kan begrense meg så mye jeg vil og kan skru av på kommando og senest i dag så skrudde jeg av etter 2 timer fordi da var jeg litt lei og ville gjøre noe annet.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Spillet har jo et valg som heter Parental Control. Forklar henne hva det er så kanskje du får spille. Du kan si at hun selv har passordet.

Skrevet
Spillet har jo et valg som heter Parental Control. Forklar henne hva det er så kanskje du får spille. Du kan si at hun selv har passordet.

7557656[/snapback]

har tenkt tanken, men er redd for at hun kommer til og stille inn sånn 1 time i uken eller noe sånt.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

7557656[/snapback]

har tenkt tanken, men er redd for at hun kommer til og stille inn sånn 1 time i uken eller noe sånt.

7557696[/snapback]

Bedre enn ingenting? Om du er skikkelig sleip kan du kanskje kjøpe 2 accounter? En som hun har parental control på, og en som du har så mye spilletid som du vil på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...