Gå til innhold

Jeg skal kjøpe ny telefon i morgen, hvilke


PCen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for en uke siden en 6288, tross at jeg tidligere hadde en 6280 som jeg hadde masse trøbbel med (var inne 5 ganger før jeg i sinne knuste den)Likte telefonen veldig godt når den virket.. kanskje derfor jeg valgte å kjøpe en 6288.. etter 3 dager så sluttet lyden å virke, jeg fikk da en ny tvert, og i dag sluttet den neste å virke.. så nå tror jeg at jeg velger noe annet, jeg har handlet på Elkjøp så jeg får omgjort kjøpet da det er under 7 dager siden.. men det betyr at jeg må handle i morgen.. denne telefonen kostet 2999, og jeg kan godt legge til optil 1500..

Men hvilke skal jeg velge, jeg har alltid hatt Nokia, men kanskje jeg skal kjøpe noe annet..

 

Hjelp.. jeg trenger hjelp..

 

Jeg vil gjerne ha en tilsvarende telefon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke SE telefonene.. men jeg kan si, som en nybakt eier av 7390 at jeg er i allefall kjempefornøyd med det kjøpet.. nokia N73ME er kanskje også et søtt valg, men om den er i prisklassen din er jeg ikke heeelt sikker på.. 7373 er også en fin telefon, og sammen med 6233 (begynner ikke denne å bli litt gammel?) utgjør disse to sikkert de billigste alternativene.. sett 7373 til salgs for 2500 eller noe sånn uten abb :)

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
Sånn som jeg ser det så står det mellom K800i eller en eller annen Nokia N modell....

7547084[/snapback]

Jeg skal kjøpe meg en brukt N80 idag og lurer på følgende:

Hvordan går jeg fram for å oppdatere den med nyeste FirmWare? Koster det noe hvis jeg evt tar den til Nokia-verksted for å gjøre dette.? Takknemlig for svar...

Endret av mortent69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...