ZenCo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Når jeg skal opne en fil i SKplayer, kommer det opp en error som lyder som følger: "Could not play demo-file: Filnavnet, mappetnavnet eller volumnavnesyntaksten er feil." Jeg tenker: Hva faen? :!:
neadii Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Skal ikke pirke, men hvorfor ikke bare åpne CS og skrive: viewdemo <demonavn> i console uten <> Til topic: Har du funnet HalfLife.exe ? Du må finne den eller no før du kan starte demoen gjennom SK-Player..
ZenCo Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Skal ikke pirke, men hvorfor ikke bare åpne CS og skrive:viewdemo <demonavn> i console uten <> Til topic: Har du funnet HalfLife.exe ? Du må finne den eller no før du kan starte demoen gjennom SK-Player.. 7573493[/snapback] OffT: Blir litt slitsomt etter hvert siden jeg skal lage en film, også må jeg ut og inn i windows, osv. OnT: Den var litt halveis... Skal jeg liksom registerere at jeg har steam og at filmene ligger der og der til skplayer? Jeg tror jeg skjønner greia, gjorde det samme med gamecam.
neadii Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Skal ikke pirke, men hvorfor ikke bare åpne CS og skrive:viewdemo <demonavn> i console uten <> Til topic: Har du funnet HalfLife.exe ? Du må finne den eller no før du kan starte demoen gjennom SK-Player.. 7573493[/snapback] OffT: Blir litt slitsomt etter hvert siden jeg skal lage en film, også må jeg ut og inn i windows, osv. 7573540[/snapback] Lager film jeg og :O Synes ikke det er slitsomt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå