Anders Moen Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Som emnet sier: Hvordan få absolutt hele siden midtstilt? Det jeg har gjort var å ta en div (W=100% og H=100%) og tok text-align: center; og margin: 0 auto; men likevel blir den bare midtstilt i IE. Noen som vet hva jeg må gjøre? Edit: løst Endret 20. desember 2006 av Andy-Pandy
shadowano Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Som emnet sier: Hvordan få absolutt hele siden midtstilt?Det jeg har gjort var å ta en div (W=100% og H=100%) og tok text-align: center; og margin: 0 auto; men likevel blir den bare midtstilt i IE. Noen som vet hva jeg må gjøre? 7541930[/snapback] når du tar høyde og breddelik 100%, hva mener du skal være midstilt? teksten inni DIV-en eller selve DIV-en? Når du allikevel har 100% høyde og bredde får du ikke den diven synlig midtstilt, da den er det av seg selv....
Anders Moen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Som emnet sier: Hvordan få absolutt hele siden midtstilt?Det jeg har gjort var å ta en div (W=100% og H=100%) og tok text-align: center; og margin: 0 auto; men likevel blir den bare midtstilt i IE. Noen som vet hva jeg må gjøre? 7541930[/snapback] når du tar høyde og breddelik 100%, hva mener du skal være midstilt? teksten inni DIV-en eller selve DIV-en? Når du allikevel har 100% høyde og bredde får du ikke den diven synlig midtstilt, da den er det av seg selv.... 7541944[/snapback] Hmm. Div'ene som ligger inni. Altså på midten av siden
shadowano Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det skal holde å benytte: margin: 0 auto; på den div-en som skal være midtstilt. altså ikke på den ytterste diven du har W og B lik 100%, men de div'ene som ligger inni. Hvis du har mulighet, legg ut eksempel på koden din et sted. Lettere å se hva du gjør/tenker
Anders Moen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Okay, jeg skal prøve det du sa. Får jeg ikke til, laster jeg den opp et eller annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå