JadeSoturi Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hei. I forbindelse med en ny jobb, så trenger jeg en ny laptop da min høyt elskede ASUS V6V har tatt kvelden etter snart 3 år. Maskinen skal brukes til litt grafikk(plakater, postere, bannere etc), en del kontorarbeid og regnskap og selvsagt til litt spilling(utenom arbeidstid vel å merke) hehe. Da mye av dette her skal skje litt omhverandre, så er det greithvis maskinen klarer å kjøre f eks photoshop og mamut ++ samtidig uten å bli heeeelt sløv. Jeg var svært fornøyed med min ASUS, så kan godt tenke meg noe fra de igjen, men noe som ikke blir så sinnsykt varmt som v6v serien. Har egentlig ikke noe bra instilling til HP, DELL og Packard Bell pga dårlige erfaringer, men er alikevel åpen for forslag:P Da dette er en maskin som jeg skal dra med meg en del, så er det greit hvis den ikke veier et tonn. Men er jo greit med 15" skjerm. Må ha blåtann, minnekortleser, tv-ut/dvi/crt tilkobling for bruk med tv/prosjektor, og selvsagt WLAN. EN TING SOM ER VELDIG VIKTIG ER LANG LEVETID PÅ BATTERIET!.. Om den bruker litt tid på å lade, bare den holder. Er flott hvis dere kan komme med flere forslag så har jeg litt å velge imellom. Og selvsagt erfaringer, evt tester etc tas imot med stor takknemmelighet. Om prisen går over 16k litt, så er ikke det verdens undergang,, men som alltid - jo billigere jo bedre:P Dersom det er en VELDIG RÅ MASKING til f. eks. 19 lapper, så kom gjerne med den også, så får jeg heller stramme inn på utepilsen:P På forhånd takk:P Endret 20. desember 2006 av fedjak
JadeSoturi Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Ingen som har noen forslag?!?!
bluescreen Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Dell XPS. Den minste med 12" skjerm er sweet!
JadeSoturi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Dell XPS. Den minste med 12" skjerm er sweet! 7561051[/snapback] takk for forslag... flere som har noe å tilføye ?
-Tommy Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Vis batteritid er veldig viktig kan du se på dell i6400. Med 9 cellers batteri får du rundt 6 timers levetid.
hallvis Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Må få lov å anbefale Dell Xps 1710. Det er en helt sinnsykt rå maskin, dog stor og tung, men det er jo bare positivt når man driver design. Har brukt den mye i Photoshop og er meget fornøyd. I tillegg er det e reser i spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå