Gå til innhold

Kjøpe før eller etter jul?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av et Canon 30D kamerahus (9999kr japanphoto)

men det jeg lurer på om prisen vil synke mye etter jul, slik at jeg evt. kan vente til etter jul for å spare penger.

Hadde vært kjekt å hatt kamera i julen, men hvis det er snakk om litt penger så er det kanskje aktuelt å vente.

Noen som har noen peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst www.lefdal.com canon 30d - kr 9495 og dette inkluderer kit linse + 2 gb minne brikke.

Litt usikker hvordan cash back fungerer men etter å ha lest litt så mener jeg du kan få rundt 1000 kr fra canon refundert (søk litt rundt dette)

 

Dvs 8500 for 30d + kit + 2gb brikke = løp og kjøp

 

Ang: 40d - canon har vell til vane å slippe nye modeller rundt februar hvert år?

Endret av nicowiz
Lenke til kommentar

Det er bare 10 mnd siden 30d kom på markedet, så det er helt usannsynlig at den kommer før høsten, tidligst.

 

Angående prisene så er det desverre dårlig med store 50% Januar SALG bannere i fotoforretninger, gitt. Nå og da er det kampanjer med priser på 5-10% under normalpris på enkelte kamera/objektiv, men genrerellt lever dette markedet sitt eget liv, med forholdsvis stabile priser. Men ingen hemmelighet at prisene blir justert nedover i små hakk på kamerahusene inntil en avløser er presentert. Uansett er det snakk om nokså små summer for et billigkamera som f.eks 400d.

 

Om det er verdt å gå glipp av hundrevis og kanskje tusenvis av bilder for å spare et par hundringser ved å vente noen måneder får hver enkelt vurdere.....

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...