Gå til innhold

Når kommer Motorola V6 maxx ?


audi200

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min også igår, men aldri hatt Motorola før. Itap synes jeg var litt håpløst, menyene var ikke akkurat vakre. Men den ser og føles veldig bra ut design og kvalitets messig.

7591685[/snapback]

 

Etter at du har brukt itap i en måned kan du forsøke å gå tilbake til T9, jeg tror svært mange foretrekker itap da. :cool:

7593349[/snapback]

kan ikke se nå hvordan itap er bedre i alle fall. Hva gjør du for å velge spesialtegn? 3 trykk på # knappen? Når du skriver et ord, og det ble feil og skal tilbake for å rette det, må du da slette hele ordet og skrive det igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk min også igår, men aldri hatt Motorola før. Itap synes jeg var litt håpløst, menyene var ikke akkurat vakre. Men den ser og føles veldig bra ut design og kvalitets messig.

7591685[/snapback]

 

Etter at du har brukt itap i en måned kan du forsøke å gå tilbake til T9, jeg tror svært mange foretrekker itap da. :cool:

7593349[/snapback]

kan ikke se nå hvordan itap er bedre i alle fall. Hva gjør du for å velge spesialtegn? 3 trykk på # knappen? Når du skriver et ord, og det ble feil og skal tilbake for å rette det, må du da slette hele ordet og skrive det igjen?

7596031[/snapback]

 

Jeg pleier å trykke en gang på 1, og blade nedover til korrekt tegn med pil ned, men 3 trykk på firkant hvis du trenger alle tegna. Har sjelden bruk for andre tegn enn . , ? . For å slette er det bare å trykke på på C knappen, da forsvinner siste tegn

Lenke til kommentar
Jeg pleier å trykke en gang på 1, og blade nedover til korrekt tegn med pil ned, men 3 trykk på firkant hvis du trenger alle tegna. Har sjelden bruk for andre tegn enn . , ? . For å slette er det bare å trykke på på C knappen, da forsvinner siste tegn

7596200[/snapback]

Så du trykker 1 tallet helt til det du skal ha opp kommer? Enklere med T9 der. Jeg mener ikke siste tegn, men om du skriver et helt ord, og skal endre dette etterpå. Ordet blir "highlighted" med T9 på feks nokia tlf, og man kan velge neste ordforslag. På itap ser det ut til at man må slette hele ordet og skrive det på nytt..?

Lenke til kommentar
Hei

 

V6 MAXX blir min første Motorola.

 

Hvordan er det og synke den mot outlook?

 

:hmm:

7596036[/snapback]

 

 

 

 

Det går smertefritt det....Hvertfall Office/Outlook 2003

 

Men den sliter med Office/Outlook 2007 enda. Kommer sikkert en Motorola Phone Tools oppdatering når Officepakken 2007 er ute offentlig.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å trykke en gang på 1, og blade nedover til korrekt tegn med pil ned, men 3 trykk på firkant hvis du trenger alle tegna. Har sjelden bruk for andre tegn enn . , ? . For å slette er det bare å trykke på på C knappen, da forsvinner siste tegn

7596200[/snapback]

Så du trykker 1 tallet helt til det du skal ha opp kommer? Enklere med T9 der. Jeg mener ikke siste tegn, men om du skriver et helt ord, og skal endre dette etterpå. Ordet blir "highlighted" med T9 på feks nokia tlf, og man kan velge neste ordforslag. På itap ser det ut til at man må slette hele ordet og skrive det på nytt..?

7596568[/snapback]

 

pil ned (meny ned) gir neste alternative ord...

Lenke til kommentar
pil ned (meny ned) gir neste alternative ord...

7607105[/snapback]

Ikke når du har gått "ut av ordet", dvs tatt pil høyre etter å ha skrevet ordet... Da er det ingen vei tilbake og velge et annet forslag (om du ser at det du valgte først var feil).

7607345[/snapback]

og det gjelder vel og t9 også....

Lenke til kommentar

Synes egentlig problemstillingen er litt uaktuell for meg, da jeg bruker å gå videre når ordet er korrekt, og ikke skrive videre for så å gå tilbake og rette det. Ellers kan du ved å gå til venstre endre på enkeltbokstaver i ordet som du har valgt hvis det er nesten rett. :) Hvis dette er det eneste negative ved itap, så er jeg sikker på at T9 også har en del minuser. Tror jammen vi skasl starte en tråd for T9/itap? Det er vel ikke uten grunn at også Sony Ericsson går vekk fra T9 på en del modeller, slik som P990?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...