tacomodo Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Kan noen fortelle meg hvor bra ytelse mitt skjermkort har i forhold til dagens? Jeg har et Sapphire Radeon x800xl 256meg PCIe kort. Er det noe tilsvarende på markedet i dag i form av ytelse? Ville jeg merket noe forskjell om jeg kjøpte et midt-på-treet-skjermkort i dag?
Bushmills Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 I Denne posten finner du ditt skjermkort. Så kan du se hvilke skjermkort som kommer etter ditt.
tacomodo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 I Denne posten finner du ditt skjermkort. Så kan du se hvilke skjermkort som kommer etter ditt. 7529695[/snapback] Takk for link, men jeg hadde egentlig håpet at noen ville sammenlignet den med nVidia, siden det er det jeg heller mot når jeg skal ha nytt..
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 sjekk denne ut, gir et godt var på hvordan skjermkortene er mot hverandre:link til gpu chart
tacomodo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 (endret) sjekk denne ut, gir et godt var på hvordan skjermkortene er mot hverandre:link til gpu chart 7529741[/snapback] Mitt skjermkort er ikke på lista engang edit: glem det! fant en slags redigeringsting Endret 18. desember 2006 av tacomodo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå