Gå til innhold

Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+87128734
Skrevet

skulle kjøpe denne tv'n for noen dager siden for 7995,- som var oppgitt tilbud. Hadde inntrykk av at dette tilbudet skulle vare frem til jul. Plutselig hadde de satt den opp til 9995,- igjen.. etter hvert (etter mye mail frem og tilbake) fikk jeg tilbud om å få tv'n for 9000,- og jeg sa jeg skulle tenke på det. Så kom tv'n tilbake på tilbud til 7995,- igjen i går, men før jeg rakk å få summet meg ble den igjen satt opp til 9995,- senere på dagen.

Etter å ha mailet komplett om dette, fikk jeg attpåtil beskjed om at de ikke kunne registrere at tv'n i det hele tatt hadde vært på tilbud. Føler meg enda jævlig provosert!

Skrevet
skulle kjøpe denne tv'n for noen dager siden for 7995,- som var oppgitt tilbud. Hadde inntrykk av at dette tilbudet skulle vare frem til jul. Plutselig hadde de satt den opp til 9995,- igjen.. etter hvert (etter mye mail frem og tilbake) fikk jeg tilbud om å få tv'n for 9000,- og jeg sa jeg skulle tenke på det. Så kom tv'n tilbake på tilbud til 7995,- igjen i går, men før jeg rakk å få summet meg ble den igjen satt opp til 9995,- senere på dagen.

Etter å ha mailet komplett om dette, fikk jeg attpåtil beskjed om at de ikke kunne registrere at tv'n i det hele tatt hadde vært på tilbud. Føler meg enda jævlig provosert!

7541259[/snapback]

Ja, mange har det med å provosere på prisen. Komplett har plutselig satt ned prisen på 40" samsung igjen fra 14995 til 13995 etter at den først var på tilbud til 12995. Tror ikke det hjelper på salget av den for å si det sånn, når kjøperne vet at de en eller annen gang kan få tven for under 13995...

Men har du noen brukserfaringer med Hyundaien?

Skrevet

Jeg har den tidligere modellen av disse skjermene i 32" størrelse. Er samme specs osv på de så vil tro det er benyttet samme teknologi siden den jeg nå sitter med var i salg i butikkenen i 1 måned lr noe? Er hvertfall meget fornøyd med min skjerm, at denne skjermen selges til en pris av under 7000,- er meget mye tv for pengene :). Har også laget en liten test av skjermen som kan leses her. Dere får ha lykke til ;).

Mvh Jabbala

Gjest Slettet+87128734
Skrevet

7541259[/snapback]

Ja, mange har det med å provosere på prisen. Komplett har plutselig satt ned prisen på 40" samsung igjen fra 14995 til 13995 etter at den først var på tilbud til 12995. Tror ikke det hjelper på salget av den for å si det sånn, når kjøperne vet at de en eller annen gang kan få tven for under 13995...

7547493[/snapback]

Nei, jeg har nok desverre ikke det. Var vanskelig å finne info om denne TV'n. Men det lille jeg fant så ganske lovende ut. Tror nok bare jeg venter til etter jul med ny TV nå, blir sikkert mye billig da.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte tven for 7990, følgte med pris utviklingen også det var rart. Jeg tror at prisen 7990 var uten moms, i hvertfal det var noe galt med prisen ehehe. Den gikk opp og ned hele tiden. Nest egang jeg så den til 7990, kjøpte jeg med en gang. Men jeg har ett

stor problem, når jeg kobler pcen til tven (VGA) så er bildet ROSA :( Har prøvd alt, skjermkort innstillinger, andre pcer andre skjermer. Har noen av dere kjøpt den??

7541259[/snapback]

7547493[/snapback]

Nei, jeg har nok desverre ikke det. Var vanskelig å finne info om denne TV'n. Men det lille jeg fant så ganske lovende ut. Tror nok bare jeg venter til etter jul med ny TV nå, blir sikkert mye billig da.

7555235[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...