Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP-pc låser seg.


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Dette problemet har jeg også. Både når jeg bruker fjernkontroll og quickplay knappenene låser maskinen seg, eller muse funksjonen. Jeg fikk HP maskinen min I går og er litt frustrert.

 

Jeg prøvde med nye drivere, men det hjalp lite.

7743106[/snapback]

Ja, snakket med onkelen min, og problemet slik jeg tror det er følgende. Pcen bygger på pavilion. Disse pcene er pcer de bare har fylt med hardware, uten å sjekke om de er kompatible sammen. Jeg tror bare jeg skal levere inn igjen pcen, å si at dette holder ikke mål. Jeg ba om en pc som fungerer, og det har jeg ikke fått i dette tilbudet. Jeg kan også henvise da til flere andre som har problemet.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om at dette ville ta 2-3 uker. Denne tiden kommer ikke på tale, når support avdelingen dems ligger 15 min sykling unna. Jeg får dog ikke lov å levere den direkte der. 2-3 uker for en pc som er 1 mnd gammel er uakseptabelt. Og hva hvis jeg så gjenopretter, hva gjør jeg da hvis problemet gjenoppstår. Problemet må jo poppe opp i fanget på meg igjen....

Lenke til kommentar

Som sagt å gjennopprette maskinen er den letteste og kjappeste løsningen, dermed sagt ikke den beste, i henhold til at problemet selvsagt kan oppstå igjen.

 

Virker som det skjer en kollisjon med driverne, i enhetsbehandling sto det iallefall at det var noe galt med driverne til et eller annet med HID under tastatur når jeg hadde dette problemet.

Husker du om du gjorde noe spesielt(lagt inn program, drivere etc..) før knappene sluttet å fungere? (Husker ikke dette selv, men har ikke fått tilbake problemet på min maskin enda iallefall)

Endret av 2b@d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...