Gå til innhold

Flytte lav-lvl char.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hopp! Jeg har en lvl 35 rogue (alliance, pvp-server) som jeg har tenkt å flytte (spiller på balnazzar nå, kjedelig server så langt). Noen som har forslag i så måte? Noen som er en kameratgjeng rundt den lvl som kunne tenke seg en rogue?

forslag/tips mottas med takk. Jeg vil ha en server der det er grei populasjon og gjerne mange alt-er, ikke first-chars.. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så veldig mye vits å flytte en level 35, jeg mener.. jeg ville heller spillt den opp til 60 også sett hvordan der er på den serveren da... eller startet en helt ny på en annen server..

Men det er jo selvfølgelig lov til å flytte.. :) Bare det jeg mener..

Skrevet
Det er vel ikke så veldig mye vits å flytte en level 35, jeg mener.. jeg ville heller spillt den opp til 60 også sett hvordan der er på den serveren da... eller startet en helt ny på en annen server..

Men det er jo selvfølgelig lov til å flytte.. :) Bare det jeg mener..

7524503[/snapback]

Det er nå engang endel timer som er lagt i en lvl 35 char også, meningsløst å starte på nytt.. :)

Skrevet
Men ikke flytt den, få den opp på lvl 60. Det er der det skjer! :p

7525116[/snapback]

Jeg har jo flere lvl 60 chars, så det er jeg klar over, det er bare dønn kjedelig å levle opp på en dårlig server...

Skrevet

7525116[/snapback]

Nei?

Syntes det skjedde mye mere i WoW før jeg dinget 60, hva gjør jeg nå? Jo jeg henger i Orgrimmar snakker med venner, går bg's, raider etc... Når jeg lvlet opplevde jeg mye mere.

Så, jeg synes ikke at det er på lvl 60 det skjer, men smaken er som baken, den er delt.

Skrevet

7525116[/snapback]

Nei?

Syntes det skjedde mye mere i WoW før jeg dinget 60, hva gjør jeg nå? Jo jeg henger i Orgrimmar snakker med venner, går bg's, raider etc... Når jeg lvlet opplevde jeg mye mere.

Så, jeg synes ikke at det er på lvl 60 det skjer, men smaken er som baken, den er delt.

7525178[/snapback]

QFT.

Etter å ha dinga 60 med to char's, står jeg bare i IF og chiller og jabber.

Kanskje en og annen tur til BRM eller udødland.

Kjedelige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...