Gå til innhold

Er huntere imba nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sier noen at mage er nerfa?

Skjønner ikke det selv. Gjør det bedre i pvp nå med frost enn før patchen.

Har jo som vanlig problemer med enkelte klasser, men slik vil det alltid være for alle. Noen nerf har ikke jeg lagt merke til hvertfall.

Selv i PVE gjør jeg mer skade enn før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er helt sinnsykt hvor mye hunters skader nå. I går møtte jeg en:

Bla bla's multishot critts you for 1950

Bla bla's arcaneshot critts you for 1200.

Bla bla's silenceshot critts you for 1100.

Leik wtf? Dette tok ca 4,5 sekunder eller noe.

Det er ikke mange classer som kan gjøre så mye skade, så fort.

7526883[/snapback]

Ja nettopp, quita just en AB siden det var 6 hunters der... Som rogue er det utrolig frustrerende!

Du kan slenge med en 1000 Autoshot crit på den lista, tror det er en bug eller noe med hunters. Seriøst begynn å sjekk combatloggen deres, hunters critter mer eller mindre på allt hele tiden!

@ Zbegra:

Ikke si at du som warlock sliter mot mages?

Skrevet
Hvorfor sier noen at mage er nerfa?

Skjønner ikke det selv. Gjør det bedre i pvp nå med frost enn før patchen.

Har jo som vanlig problemer med enkelte klasser, men slik vil det alltid være for alle. Noen nerf har ikke jeg lagt merke til hvertfall.

Selv i PVE gjør jeg mer skade enn før.

7527807[/snapback]

Mage har fått en nerf som jeg legger merke til når jeg spiller, og det er at det er global cooldown på counterspell. Det gjør det ufattelig vanskelig å hindre healers fra å heale seg osv. Men det er noe man kan leve med, og damage-boosten vi har fått gjør opp for det.

Det at alle er sånn, "omfg, mage is a broken class now, im gonna reroll warlock lolol" er bare latterlig ;)

Skrevet (endret)

de fleste huntere fryktet at denne patchen skulle ødelegge huntere helt. kunn pga at 1 agi bare gir 1 ap no. men når alle ranged weps får høyere dps, alle hunter sets får mye mer ap, traps i combat og de buffer arcane shot. da ble de plutselig en av det beste classene. men litt sympati med de. før pathen var de nok en av de dårligste i 1vs1 pvp sammen med druid.

lock er litt for imba imo no. dotene får altfor mye spell dmg.

i av med 2-4 locker i def som doter alt som mounter forbi kan ingen slippe gjennom. seriøst agony og corruptin fra en affliction lock kan drepe de fleste, og det pluss siphon life, immolate og unstable corruptin kan drepe en full tier 3 warrior fult buffet. eg forstår grunnen til at de buffet alle doter, men de kunne ventet med det til TBC

Endret av Zelda_
Skrevet
eg forstår grunnen til at de buffet alle doter, men de kunne ventet med det til TBC

7528195[/snapback]

:S hvorfor gir de dotene så mye spelldamage da? :S skjønner ikke det jeg

Skrevet
Buffed 2k6:

Paladin ( LOL HVORFOR BLIZZARD!? HVORFOR?? )

Før var det jo 50/50 win og loss rogue VS pala....men nå er det 99% pala som vinner...man må jo finne en pala med coolsdown for å vinne jo....FFS

og Pala har fåt ca 50 sec stun....mens rogue akkurat klarer 20....eller 30 hvis du er god.....

7527200[/snapback]

Balanced, er ordet du leter etter min venn :)

50 sec stun fortjener en lmao, det er 12 sekunder...

Vi har 12 sec stunlock klar hvert minutt, balanced imo.

Skrevet
Buffed 2k6:

Paladin ( LOL HVORFOR BLIZZARD!? HVORFOR?? )

Før var det jo 50/50 win og loss rogue VS pala....men nå er det 99% pala som vinner...man må jo finne en pala med coolsdown for å vinne jo....FFS

og Pala har fåt ca 50 sec stun....mens rogue akkurat klarer 20....eller 30 hvis du er god.....

7527200[/snapback]

7528234[/snapback]

12sec er jo lenge da:P

Skrevet

7528234[/snapback]

Ja det er balanced som faen at dere kan stunlocke like lenge som en rogue, bare dere har plate armor, healing og bubble <3

Er mer redd for palla DPS enn warrior, når jeg møter warrior i BG da tenker jeg "Yezzda endelig noe jeg kan drepe!!111oneon"

Ufattelig glad for at jeg ikke spiller Horde under GM stæsj farminga, det og møte på en palla må være kos, dere trenger jo bare 6 av den 12 secs stunnen for og drepe noen så... :fun:

Skrevet
Det balanserer for hvor lenge vi har gått uten å kunne eie noe i battlegrounds.

7528313[/snapback]

Jess. Jeg synes buffen som paladins fikk var vell fortjent. De har jo vært en patetisk class i nesten 2 år.

Skrevet
de fleste huntere fryktet at denne patchen skulle ødelegge huntere helt. kunn pga at 1 agi bare gir 1 ap no. men når alle ranged weps får høyere dps, alle hunter sets får mye mer ap, traps i combat og de buffer arcane shot. da ble de plutselig en av det beste classene. men litt sympati med de. før pathen var de nok en av de dårligste i 1vs1 pvp sammen med druid.

lock er litt for imba imo no. dotene får altfor mye spell dmg.

i av med 2-4 locker i def som doter alt som mounter forbi kan ingen slippe gjennom. seriøst agony og corruptin fra en affliction lock kan drepe de fleste, og det pluss siphon life, immolate og unstable corruptin kan drepe en full tier 3 warrior fult buffet. eg forstår grunnen til at de buffet alle doter, men de kunne ventet med det til TBC

7528195[/snapback]

Hvis dere kanskje dismounter, dispeller og decurser. Er ikke så vanskelig å ta med en priest og en druid/mage i attack, så peiser dere på. Bare pass dere for unstable affliction :)

Skrevet
Det balanserer for hvor lenge vi har gått uten å kunne eie noe i battlegrounds.

7528313[/snapback]

Wahahahaahha, dagens! :green:

BG var palla heaven forfaen!

Specca du reckoning blei du DJonehitter!

Hvorfor i helvette tror du de nerfa det? Synd det nesten ikke var noen av pallaene som så potensialet i den speccen, hadde det ialfall veldig morsomt så lenge det varte... Morsomt å soloe div. worldbosses etc ^^

Skrevet
Tingen er jo at paladins blir nerfa i tbc ;) Crusaderstrike blir 10sec cooldown og Vengeance blir +10% dmg istedet for 15%.

7528404[/snapback]

Som er faktisk BEDRE for raid dps, med tanke på 5sec rule og mana regen. Men Crusader Strike bør ikke få 10 sec cooldown, 7-8 er ok, gjør alt mulig slags judgement ubrukelig, siden du mister mange når du misser med crusader strike.

Skrevet (endret)
Jeg spiller som rogue, og jeg sliter veldig med å knerte mages.

"Imbamaeg's Fireblast crits you for 4201. You die."

:whistle:

Altså, det jeg vil frem til er at det er ikke bare warlocks og huntards som har fått buffs, men mages også ;)

7523814[/snapback]

mage:

your ambush crits for 1700

you gain cold blood

your muliate crits for 1430

your muliate crits for 960

xxx dies

gg...

huntard:

your ambush crits for 1400

you gain cold blood

your muliate crits for 1250

your muliate crits for 900

your evistrate hits for 900 (1700 hvis crit)

xxx dies

gg

Syntes paladin er blitt meget bra jeg..

Ganker ALT som går på to bein om jeg kommer i melee..

7525776[/snapback]

tror jeg lite på, en god warlock tar deg lett, en god hunter tar deg lett, en god rogue tar deg (hvis du ikke får "omfg crit spreed")

Endret av Darkey
Skrevet

men hva om han drev å knerta en hunter og en mage kommer på han? da har du ikke stealth og da er

"Imbamaeg's Fireblast crits you for 4201. You die." [/qoute] mulig :(
Skrevet (endret)

vanish er en fin ting...

her er det snakk om 1 vs 1... og en rogue ekke så dum å løper mot en mage uten stealth.. kampen begynner med at du får inn en ambush, (hvis du ikke er dum nok til å bli tatt i aoen`n hans) , han blinker, du vanisher+sprint , cs, 2x muliate.. dau.. er han ikke dau etter det så har du en 5 point evi du kan plante godt i ryggen hans

Endret av Darkey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...