PCTechManiac Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 (endret) Med tanke på hva dere har foreslått så langt, har jeg kommet til vurdere disse maskinene.. HP Compaq nc8430 Business laptop (Den går jeg mest på fordi den ligner på min gamle HP Compaq nx6125. ATI X1600 skjermkort på 256 mb, 1 gb ram, Intel-cpu istedenfor AMD, samt har 8-celle batteri, med ca 2:55 til 3:55 t batteri-levetid.) ASUS F3T (AMD alternativ med like kraftig GForce 7600 grafikkort. samme minnemengde, men med 9-celle batteri og større hdd.) Multicom konfigurerbar laptop (Et potensiell maskin med konfigurerbare maskindeler. Valgfrie maskinvare å velge mellom.) Mine behov for å ha en laptop, er at jeg skal på studietur utenlands, så jeg trenger en bærbar maskin som er kraftig nok til å spille spill og vise film, lett og liten nok til ta med overalt, og solid nok til å tåle litt juling og som man kan ta med i en bærbar veske eller backpack. Ikke minst, det skal ha en pris som er billig nok uten å bruke opp studielånet med noen oppgraderinger imellom i fremtida. Så der folkens. der har dere min grunn til å ha en laptop med de kravene. Unnskyld for å være så innmari kresen, men jeg sjekker iherdig og tar alle deres forslag meg omhu. Jeg må være sikker på at jeg får verdi for lånet mitt. Bor jo hjemme, forresten. skal flytte til hybel etter studieturen. P.S: godt nyttår til alle her. Endret 31. desember 2006 av PCTechManiac
Hullis Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har du bestemt deg enda? Ser ut som at vi omtrent er ute etter nogenlunde samme type pc, se min tråd.
Robius88 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hm va med Fujitsu-Siemens Amilo xi serien da koster kanskje lite mere men du får mye får pengane
PCTechManiac Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Har du bestemt deg enda?Ser ut som at vi omtrent er ute etter nogenlunde samme type pc, se min tråd. 7626591[/snapback] har ikke helt bestemt meg enda. har lest tråden og fulgte lenken som kom med den. samme diskusjon som min.
PCTechManiac Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Hm va med Fujitsu-Siemens Amilo xi serien da koster kanskje lite mere men du får mye får pengane 7628263[/snapback] Sorry, ass' har et strengt budsjett, så jeg må overholde den...
Razormail Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Trur jeg ville ha sett mere på ASUS maskinene.. F3Jp er for eksempel en fin maskin, har selv akkurat bestilt en A8Js men den kommer 5-6000 utenfor pris grensa di. Også Zepto 6214 og 6615 er fine maskiner.
PCTechManiac Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Trur jeg ville ha sett mere på ASUS maskinene.. F3Jp er for eksempel en fin maskin, har selv akkurat bestilt en A8Js men den kommer 5-6000 utenfor pris grensa di. Også Zepto 6214 og 6615 er fine maskiner. 7633301[/snapback] ASUS F3Jp er litt for mye i pris, tross fine maskinvare-specs. Men når det gjelder Zepto modellene, er det samme gamle historien. Fine specs, men hvordan er service'en på de når ting går galt.. ?
PCTechManiac Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Har nå tatt en heltenking og bestemte meg for å kjøpe en HP Compaq nx6325. Etter en hard evaluering så er NX6325 en bedre bærbar maskin når det gjelder pris og ytelse.... Takker for alle som svarte =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå