Gå til innhold

Nytt Gamer skjermkort


TommyTii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt ot, men jeg kjøpte nettop et x1950xt skjermkort, hvor lenge er det til det begynner og bli utdatert og jeg burde kjøpe nytt igjen?

7522658[/snapback]

 

Hei .

 

Her skjønner jeg deg som at du har et AGP hovedkort i dag .

 

Dette er det beste spillkoretet til AGP i dag , men det tilsvarer en medium spillkort til PCI-E . Jeg vil anbefale deg å oppgradere til PCI-E - det er det mest fremtidrettetde . Men da er det sansynligat du må kjøpe ny CPU og RAM også , noe som leder meg til mitt originale spørsmåpl : Hvor mye har du å bruke ? Bare det sbeste skjermkortet til spill i dag , 8800 GTX koster 5000 kr ..... :ph34r::dribble::dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Vell jeg hvet ikke helt, Har kansje tenkt og bytte til et HK som kan ta DDR ram og samtidig Klare PCI Ex. vet ikke om det finnes noen gode vanlige PCI kort.

7522771[/snapback]

Tror nok ikke det er noen vits i å satse på et PCI kort, hvis du skal bruke det til spilling.

 

Har du CPU, eller skal du kjøpe ny?

Lenke til kommentar
litt ot, men jeg kjøpte nettop et x1950xt skjermkort, hvor lenge er det til det begynner og bli utdatert og jeg burde kjøpe nytt igjen?

7522658[/snapback]

 

Hei .

 

Her skjønner jeg deg som at du har et AGP hovedkort i dag .

 

Dette er det beste spillkoretet til AGP i dag , men det tilsvarer en medium spillkort til PCI-E . Jeg vil anbefale deg å oppgradere til PCI-E - det er det mest fremtidrettetde . Men da er det sansynligat du må kjøpe ny CPU og RAM også , noe som leder meg til mitt originale spørsmåpl : Hvor mye har du å bruke ? Bare det sbeste skjermkortet til spill i dag , 8800 GTX koster 5000 kr ..... :ph34r::dribble::dribble::dribble::dribble:

7524826[/snapback]

 

er ikke agp, er pci exspress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...