øl_i_tastaturet Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg vil ikke lenger bli automatisk trukket fra mitt Visa. Da regner jeg med at jeg må bytte subscription. Der er det et valg som heter: Cancel recurring subscription plan Men da virker det som jeg sletter accounten min? Er dette tilfellet? Endret 17. desember 2006 av bjorshol Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Nei du sletter ikke kontoen. Når din betalte tid går ut, vil kontoen bli frosset og du kan når som helst legge inn nytt visakort eller prepaid gamecard og fortsette på dine eksisterende karakterer. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 blir kontoen min slettet nå så gråter jeg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Men det gjør den ikke Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Account Status: Canceled Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends. HVorfor står det ikke frozen da? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Fordi du fortsatt har betalt ut perioden, og kan følgelig spille ut perioden. Når tiden er utløpt, kommer det frozen. Slapp av, den blir ikke slettet Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ok *cheers* Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Lurer på det samme.. Men kvirfor sier dem dette? If you still want to deactivate your account online‚ please answer the following questions to help improve the overall quality of the game. Vil jo bare slutte med visaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå