RJay Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg BF2: Deluxe Edition fra Elkjøp i Drammen. Da jeg kom hjem installerte jeg det, men da jeg kom til Ereg så fikk jeg en feilmeldingen (den velkjente "send feilrapport til Microsoft") Så trykka jeg "Ikke send" og prøvde å starte Battlefield. Det virket som om det prøvde å starte, skjermen ble svart og dataen jobbet videre med å starte det. Så plutselig gikk den tilbake til skrivebord og CPU gikk tilbake til 3-4%. Jeg har også prøvd å patche til 1.4, hjalp ikke. Så nå er jeg ganske nedfor... Hjelp er høyst ønskelig. Spesifikasjoner på PC - CPU: AMD Athlon X2 4600+ 2,4GHz - Skjermkort: Sapphire Radeon X1950PRO 256MB - RAM: 1024MB GeIL PC5300 667MHz Temperatur på CPU og System holder seg stødig på rundt 35-40C
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Avinstaller/slett og installer på nytt og patch opp. Oppgrader skjermkort drivere og kjør windows update. Prøv igjen! AKIRA
RJay Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Jeg fant problemet. Det var et antivirus program som heter Kaspersky som blokkerte BF2 sin tilgang til å starte. Jeg har avinstallert Kaspersky og skaffet meg Zone Alarm Suite istedenfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå