Rallahr Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Etter lang tid hadde jeg endelig fått tak i noen small eggs, og alt jeg fikk var 10 copper bars Er det noen som har fått noe bedre?
Gakks Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Får bare crap første gangen, du får en gave senere i mail som er bedre.
random_wannabe Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Den jeg fikk i mailen inneholdt bare mat Hva er det man kan få i den da?
Maltas Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det er et quest som kan soloes av en lvl 6 player. Da skal det mye til for at du får en bra reward. Den første pakken du får av greatfather winter er 10 stykk low level herbs/bars/leathers. Det er de andre to questene som gir de beste rewardene. Reideer mount er jo litt kult, og de ulike oppskriftene selger ganske bra til folk som ikke har skjønt hvilket quest som gir de. Det gule utropstegnet på questgiveren er jo nesten gjemt under taket på teltet hans. Senere når vi kan åpne pakkene under treet kommer det mange nye morsomme pakker.
DaXoN Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Tid kan man åpne de pakkene under treet? har hørt de skriker at han legger pakker under treet men er ingen ting der:S
Maltas Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg hører også at han roper, men kan ikke åpne noen pakker. I fjor åpnet jeg mange pakker, og fikk diverse gjenstander. Det skal være mulig å åpne pakkene en eller annen gang, men jeg vet ikke helt hvorfor en ikke kan åpne pakker enda. En muligheter at en ikke kan åpne før etter 24. desember.
EpziloN Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mener å huske fra ifjor at det var rett rundt julaften at pakkene ble mulig å åpne. Hele 4 stk pr. person. Epz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå