Putte@Upalux Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Har lest på forumet at flere har hatt problemer med infrarødporten på HP pavilion dv 6000. Og har lest at man må inn i bios og aktivere IrDA porten(e.l) Når jeg går inn i min bios er det ikke mye jeg kan gjøre, det er kun å stille klokken og sett bios passord. Så er det noen som vet om jeg kan gjøre noe i windows, eller om jeg må oppdatere biosen?
TEE Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Har lest på forumet at flere har hatt problemer med infrarødporten på HP pavilion dv 6000. Og har lest at man må inn i bios og aktivere IrDA porten(e.l) Når jeg går inn i min bios er det ikke mye jeg kan gjøre, det er kun å stille klokken og sett bios passord.Så er det noen som vet om jeg kan gjøre noe i windows, eller om jeg må oppdatere biosen? 7516834[/snapback] Hva er det som er problemet? Ir fungerer kun med fjernkontrollen for maskinen, og ingen andre enheter.
Putte@Upalux Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Har lest på forumet at flere har hatt problemer med infrarødporten på HP pavilion dv 6000. Og har lest at man må inn i bios og aktivere IrDA porten(e.l) Når jeg går inn i min bios er det ikke mye jeg kan gjøre, det er kun å stille klokken og sett bios passord.Så er det noen som vet om jeg kan gjøre noe i windows, eller om jeg må oppdatere biosen? 7516834[/snapback] Hva er det som er problemet? Ir fungerer kun med fjernkontrollen for maskinen, og ingen andre enheter. 7518843[/snapback] Ir'en fungerer ikke i hele tatt...ikke opp mot kontrollen, slik som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå