Wild Berries Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hei Etter strømbruddet hos Valve / Steam, så hadde ganske mange av oss problemer med å logge inn / få kontakt. Nå, som ting ser ut til å være tilbake, har jeg fått 2 av 3 PC`er opp på Steam. Men, den ene maskinen husket jeg ikke passordet på, og gjorde som Steam / Valve supporten "ba" om. Men jeg får ikke mail, den som skal bli generert automatisk, hvorfor skjer det ? Eller skjer det ikke ?, har prøvd alle 3 mail adresser og ingen av dem mottar den automatiske mailen. Sendte derfor mail til support`en og fikk svar med engang, at "saken" er under arbeid. Er det noen av Dere som gidder å sjekke om Dere får frem Accouten Dere`s, på mailen ? Slikt at en kan utelukke at det er den automatiske tjenesten som er ute av drift. Det står ikke noe om at den er ute av funksjon på Steam sidene. Eller`s har jeg da forsøkt å "resette" accounten, det også uten å få den automatisk generet verifaction "koden". Så står jeg der, med 2 av 3 accounter oppe. Takker for all hjelp. Vennlig Hilsen W_B
Gal_ape Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ser egentlig for meg at det eneste du kan gjøre er å vente å se. Men hvis dette har foregått over lengre tid (en uke ca) ville jeg begynt å lure om de i det hele tatt jobber med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå