keywest Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Eg har tenkt å bruke JOOMLA som CMS-program pga. god funksjonalitet,m.m. Men, det eg lurar på,korleis går eg fram for å få ei side til fungera? Kva treng eg av database/servar? Eg tenkjer på, kva installerar eg først?-Evt. APACHE-servar eller PHP først? Kan nevna at eg har tilgang til MySql/MSSql på min heimesideservar. Når ein har lasta ned JOOMLA,som eg har gjort, kva gjer eg så? Går eg inn i rota( WWWROOT) til min heimesideservar ( som er i ftp), og lastar opp filene som ligg i JOOMLA-mappa som er nedlasta? Kva gjer eg så? Er det berre å gå inn på WWWROOT og dobbelklikke installasjonsfila til JOOMLA der? Og, skal eg opprette ei undermappe under WWWROOT?- Har ei heimeside i dag som er funksonell som eg har laga til via MS FrontPage i HTML.
itsmebth Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Se her: http://help.joomla.org/content/view/38/132/ Eller her(PDF): http://help.joomla.org/images/User_manual/...0%2021%2006.pdf
keywest Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Takk for det. Men, har prøvd å laste opp filene til ein unerkatalog til servaren, men får fram melinga, "Directory listing is denied The Web server is configured not to display a list of the contents of this directory. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: Contact the Web site administrator if you believe this directory should allow browsers to display a list of its contents. HTTP Error 403.14 - Forbidden: Directory listing denied. Internet Information Services (IIS) -------------------------------------------------------------------------------- Technical Information (for support personnel) Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 403. Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Securing Your Site with Web Site Permissions, and About Custom Error Messages. Dvs. at eg ikkje får tilgang til innholet i kataolgen. Kva må eg gjera for å få dette til??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå