Degeim Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Som emnet sier har jeg (etter fysisk oppgradering av hovedkort, cpu, psu, grafikkort og ram) fått problemer; når harddisken arbeider hakker både mus og lyd. Hva kan dette være? Har hørt om svarte "ringer" eller "slanger" som burde fulgt med hovedkortet (?) som skal utenpå ledninger, men aner ikke hva det er snakk om. Noen som gjør det? EDIT: Til og med når jeg scroller nedover i feks en internettside hører jeg en merkelig lyd, som bråker i takt med scrollingen. EDIT2: Har prøvd å reinstallere alle drivere, og å skru av alle program som kjører. Fremdeles samme problem. Takk, Degeim Endret 15. desember 2006 av Degeim
Degeim Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Jeg er forresten ikke helt sikker på om det er harddisken, men har merket at det forekommer - Under oppstart - Ved kopiering av filer - Ved installering av program - Ved lasting av nettsider - Og andre tilfeller jeg ikke kommer på i farten. Kjører WIndows XP Home, har følgende hardware: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...ngListId=405846 og harddisken som trolig trøbler (den eneste som er koblet til) er en PATA-harddisk på 160GB som aldri har hatt problem før installeringen av ny hardware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå