Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan er JVC som bilstereo?


Nickyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde JVC spiller i bilen min før. Husker dessverre ikke modellbetegnelsen, men den var ca. 3 år gammel, en av de første de leverte med mp3 tror jeg. Den var veldig lett i bruk, og det var aldri noe tull med den, så sånn sett har jeg ingenting å utsette på spilleren. Men da jeg byttet til Alpine var det som om noen plutselig hadde slått på diskanthøyttalerne mine. Så jeg skal nok ikke ha JVC igjen.

 

Alt i alt var det ingen dårlig erfaring jeg hadde med JVC, bare at jeg har fått bedre med andre merker.

Lenke til kommentar
Hadde JVC spiller i bilen min før. Husker dessverre ikke modellbetegnelsen, men den var ca. 3 år gammel, en av de første de leverte med mp3 tror jeg. Den var veldig lett i bruk, og det var aldri noe tull med den, så sånn sett har jeg ingenting å utsette på spilleren. Men da jeg byttet til Alpine var det som om noen plutselig hadde slått på diskanthøyttalerne mine. Så jeg skal nok ikke ha JVC igjen.

 

Alt i alt var det ingen dårlig erfaring jeg hadde med JVC, bare at jeg har fått bedre med andre merker.

7510107[/snapback]

 

 

Oki, i see, i see.... takk for din erfaring:)

Lenke til kommentar
Jeg tror at JVC er et helt greit merke, men at de ikke helt kan hamle opp med Alpine og Pioneer.

 

Hvis du ikke har så store forventinger til bilstereo. Skal spille musikk på langturer og til og fra jobb, fungerer den helt greit.

7510580[/snapback]

Okay, men om du hadde en sony cdx-f7500 ville du da byttet den med en JVC KD-SHX701 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...