the-wiking Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 trodde jeg var ferdig med gammel pc heiv hele den stasjonere når alle hardisker og ting og tang som sluttet å virke, phuuu stor plass fikk jeg også. Da alt hadde løyet seg litt tok jeg en tur til elkjøp kjente jeg fikk internett abstienser. kjøpte en compaq presario med amd turion 64 og den kunne også takle windows vista og 100gig hd kjøpte en ekstern også po 300 så nå var jeg vel sikkret en del tid fremover, men i dag sluttet comport 2 å fungere fant ikke den eksterne hd lenger men har ett lapptopplys putter den inn der så lyser det....men ikke mus eller hd virker der , startet opp for å se i bios, men der var det ikke noe jeg kunne stille på, lurer på om noen vet jeg kan laste ned ny bios til dennne maskinen, har prøvd hjemme siden til compaq men finner ikke ut hvordan jeg skal finne en som passer, på min exstasjonere hadde jeg msi hovedkort og der var det noe som het live update som skannet maskinen og lastet ned det som var nytt ang bios og sov. var også ett program som het corecell som man kunne overklokke ting og tang på en safe måte, finnes det noe lignene program som jeg event. kan bruke, på forhånd takk..
Jlmss Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Høres ut som den har mista driver. finner den universell bus controller
the-wiking Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 hei takker for svaret men jeg prøvde å oppdater driverene men når jeg puttet hd i usb porten så finner den ikke hd,men bytter jeg over til en annen usb port så finner den alt, eneste jeg kan bruke usb 2 til er laptop lampe, he he men jeg må jo ha det også, men det er fryktelig irriterende, takker
Jlmss Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Rart:) men da står eg fast. ikke noe på enhetsbehandlingen som viser noe unormalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå