Zodux Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 God aften, godtfolk! Jeg har som topicen sier problemer med World of Warcraft i "window mode" i samband med tooltips og splash. Jeg fyrer opp World of Warcraft, jeg logger inn og spiller litt, dermed bestemmer jeg meg for å logge inn på MSN, noe som kan være hendig i Window Mode på World of Warcraft. Alt går helt fint, inntil jeg setter musepekeren over noe i windows som viser en tooltip. Det samme problemet oppstår om jeg starter et program med en splashscreem, som f.eks Skype, får en "balloon notification" eller en "slider notification" - og problemet er en helt vill lagg som er der helt til alle nevnte instanser er borte igjen. Jeg har også et par kamerater med samme problemet. Det maskinene våre har til felles er at vi bruker ATI Radeon skjermkort i samband med Omega Drivers (http://www.omegadrivers.net), bortsett fra at han ene bruker originale Catalyst drivere. Vi bruker også Windows XP med Service Pack 2. Noen som har en mulig løsning på problemet, eller vet hvordan det kan løses? Dersom jeg har utelatt noe viktig informasjon, bare si ifra, så skal jeg komme med den. På forhånd, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå